• Jaa, want ik "was" dus op dieet. En mijn ouders vermoedden wel wat, maar ze konden niets bewijzen omdat ik 's avonds en 's ochtends goed at. En wel brood mee naar school nam.
    Maar vandaag had ik dus 9uur. Laatste 2uur gym. En toen ben ik flauwgevallen. Gingen ze me naar het ziekenhuis brengen. En nu moet ik een hele zak chips eten. Heinz Ketchup Tomato chips. En die vind ik eigenlijk wel lekker, maar ik wil hem dus helemaal niet eten!><
    En dat is best wel vervelend, omdat ze me nu de hele tijd in de gaten houden.
    EN IK BEN NOG NIET KLAAR! Ik verwijder die chips nog wel uit mijn lichaam. -Nee, ik hang niet boven de wc.-

    Ennubenikklaarmetzeiken.:Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 20:37 ]


    everything, in time

    Moustache schreef:
    Maar, als je kan afvallen op twee manieren;
    De ongezonde en de gezonde manier.
    En jij ben nu op de ongezonde manier bezig.
    Waarom dan niet op de gezonde manier?


    Omdat dat zo sloom gaat.
    Enenen, ik het eigenlijk, lekker vind? Dat honger gevoel..
    -Omg, dat klinkt heel fout. ><-


    everything, in time

    Kijk ik heb zo een dieet ook gedaan, maar ik ben nooit flauwgevallen, op het laatst woog ik 43 kilo voor 1m65. Ik dacht ook ik kan ermee stoppen wanneer ik wil, maar dat was niet zo, toen ik zag dat mijn dieet vruchten afworp en ik een kilo of drie kwijt was, was ik dolblij en zette ik verder. Ik werd strenger voor mijzelf, en at soms een dag of twee niets en dronk enkel een flesje cola van 33 CL. Ik heb een laag zelfbeeld door mijn verleden. Vroeger heb ik vier jaar anorexia gehad omdat ik mijzelf lelijk vond , ik heb een klein litteken op mijn gezicht , van mijn neus tot mijn bovenlip en vond het lelijk, ik was pas 8 jaar toen ik anorexia kreeg en was er op mijn twaalf vanaf. En twee jaar geleden is mijn vadre gestorven, ik dacht dat het allemaal mijn fout was (waarom zeg ik niet graag want dat is te persoonlijk voor hier te vertellen) dus strafte ik mijzelf door weinig te eten , op drie dagen was ik 7 kilo kwijt. en nu gaat het nog steeds moeilijk om te eten, ik voel mij vaak schuldig, omdat ik nog leef. Ik straf mijzelf nog steeds als ik te veel plezier maak met vrienden, dan eet ik een tijdje niets meer of heel weinig. Ik ben nu nog altijd onder het normale BMIgewicht. Ik ben 1m65 groot en weeg 48 kilo. Dus eigenlijk ik kan je begrijpen , ookal ken ik jouw reden niet waarom je wilt afvallen, ik weet hoe sommige dingen ene grote inpact kan hebben op jouw leven enzo.
    Tja ik kan hier moeilijk komen zeggen , je moet eten ! je mag geen dieet doen!
    Want ik heb het gedaan en doe het nu nog steeds.
    Dus ik zeg het niet, want ik ken jou niet en weet niet wat er allemaal in jouw leven omgaat.
    Maar ik wil één ding zeggen, doe niet zoals ik deed, door heel weinig of niets te eten , want dan heb je echt geen controle meer als je dat begint te doen. En let ene beetje op , hou nog steeds de controle en laat jouw vreugde als je ziet dat er kilos af zijn niet jouw verstand overnemen, de gevolgen kunnen erg zijn
    Ps: En mensen die flauwvalding is een reactie van jouw lichaam , daarmee wil je lichaam zeggen dat hij nog niet aan dat dieet gewend is.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 21:40 ]

    Desolate schreef:
    (...)

    Omdat dat zo sloom gaat.
    Enenen, ik het eigenlijk, lekker vind? Dat honger gevoel..
    -Omg, dat klinkt heel fout. ><-

    Ja en dan?
    Ben jij liever supermager en superongezond dan een paar vetrolletjes hebben maar toch heel gezond zijn? (cat)


    - hoi ;D

    Desolate schreef:
    (...)

    Omdat dat zo sloom gaat.
    Enenen, ik het eigenlijk, lekker vind? Dat honger gevoel..
    -Omg, dat klinkt heel fout. ><-

    Dit bedoelde ik met dit rijk naar anorexia(En nee je hebt het niet ik weet het). Weet je je kan het ook anders bekijken,gezond afvallen duurt meschien langer maar je heb er meer/langer plezier van,wand als je weer normaal gaat eten dan kom je weer aan,dus eigelijk heeft het niet zo veel zin,dan krijg je het yoyo efeckt,en dat wil je ook niet neem ik aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Barb, het is trouwens dit brood. =33

    :9~


    - hoi ;D

    Wie dwingt je nu om chips te eten??
    Als je ze niet wil eten, eet je ze toch niet?
    Jij bent degene die de chips moet vastnemen en in je mond steken en als je dat niet doet dan eet je het dus niet op. (:
    Ze kunnen het toch moeilijk voor jou in je mond proppen?
    Dan kan je ze aangeven voor kindermishandeling. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Exercitus schreef:
    (...)
    10 een 10 terug is al 20 en je loopts ook de hele dag door dus je komt wel aan die 30 min. En je gymt ook nog.

    Uhu, maandag, dinsdag en vrijdag.

    Desolate schreef:
    (...)

    Omdat dat zo sloom gaat.
    Enenen, ik het eigenlijk, lekker vind? Dat honger gevoel..
    -Omg, dat klinkt heel fout. ><-

    - stiekem is dat ook best lekker 8) -

    Moustache schreef:
    Barb, het is trouwens dit brood. =33

    :9~

    Ziet er vies uit :|

    Ik meen het, meid, als je hier niet gauw met een goede vriendin, je ouders, een vertrouwenspersoon of wie dan ook over gaat praten gaat het echt mis. Moet ik opnoemen wat er allemaal kan gebeuren als je dit doorzet?
    - Je wordt regelmatig duizelig en valt steeds (bijna) flauw
    - Je hebt het altijd koud, ookal heb je 3 truien aan
    - Je maakt je iedereen die om je geeft ontzettend ongerust en zelfs leraren gaan vragen stellen
    - Niet alleen vet, maar ook spieren breken af, en die bouw je niet zomaar weer op.
    - Je raakt contact kwijt met familie en vrienden omdat je alleen op je eigen wereldje van 'afvallen' gefocust bent
    En dat is nog niet een kwárt van wat er allemaal kan en gáát gebeuren als je dit volhoudt. Alsjeblieft, denk na. Dit is echt niet goed. Tuurlijk mag je op je gewicht letten, maar jij slaat er echt in door zo. Nogmaals, niet lullig bedoeld. Ik wil je helpen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Jullie maken het me moeilijk.

    Ik wil gewoon mooi zijn.
    En dat iedereen me accepteerd.
    Enen,
    gosh nu ga ik janken. ><

    Ik ga de persoonlijke dingen het liefst niet hier neerzetten. Maar geloof me, je zou het toch niet geloven.


    everything, in time

    Broadway schreef:
    (...)
    Ziet er vies uit :|

    Nee dat is superlekker. :9~
    Haha, en nu is heel de tafel vol met granen en sporen van brood, en ik schuif het naar de grond. ^^

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 21:29 ]


    - hoi ;D

    Desolate schreef:
    Jullie maken het me moeilijk.

    Ik wil gewoon mooi zijn.
    En dat iedereen me accepteerd.
    Enen,
    gosh nu ga ik janken. ><

    Ik ga de persoonlijke dingen het liefst niet hier neerzetten. Maar geloof me, je zou het toch niet geloven.

    Je maakt je hetzelf moeilijk. Je bent mooi zoals je bent, zolang je maar accepteert hoe je bent. En dan zullen anderen je ook accepteren. Waarom moeite doen voor een ander, terwijl jij diegene bent die moet leven?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Desolate schreef:
    Jullie maken het me moeilijk.

    Ik wil gewoon mooi zijn.
    En dat iedereen me accepteerd.
    Enen,
    gosh nu ga ik janken. ><

    Ik ga de persoonlijke dingen het liefst niet hier neerzetten. Maar geloof me, je zou het toch niet geloven.

    We proberen je het niet moeilijkt temaken maar je te behouden voor een grote fout.Het kan je ej leven kosten als je zo doorgaat.
    En trouwens,zulke slanke mensen zijn niet mooi!! En die mensen worden vaker ook niet geaccepteerd(de anorexia achtige mensen).

    Van de persoonlijke dingen ik snap het dat jet het niet hier neer wilt zetten,maar ik denk wel dat we je geloven.Ik in iedergeval wel,wand ik geloof zowat alles

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 21:34 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Desolate schreef:
    Jullie maken het me moeilijk.

    Ik wil gewoon mooi zijn.
    En dat iedereen me accepteerd.
    Enen,
    gosh nu ga ik janken. ><

    Ik ga de persoonlijke dingen het liefst niet hier neerzetten. Maar geloof me, je zou het toch niet geloven.


    Ik snap je, zoals ik in mijn tekst hier ergens op pagina 3 schreef. Kijk als je wilt praten ofzo, ik heb zulke dieëten en stuff like that meegemaakt (zie tekst pagina 3 ><), ik wil je helpen hoor, en niet door te zeggen ga naar jouw ouders of stop met dieten, want die dingens helpen niet, die dingens willen je zeker laten doorgaan met waar je met bezig bent.