• Dat als het regent het gaan onweren. Zoals nu, nu hoor ik dat op mijn dakramen en als ik straks probeer te slapen durf ik mijn ogen niet dicht te doen want ik vind die flitsen dus echt doodeng. O.o


    when words fail, music speaks.

    Dat vind ik zo geweldig om in te slapen. Ik vind dat gezellig =)


    I recycle my thoughts.

    Rolluik?
    Woon je bij hoge gebouwen ofzo in de buurt?Da hoef je niet bang te zijn


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat minstens de helft van de mensen hier hetzelfde heeft. Ik had het toen ik heel klein was, maar toen zei mijn papa altijd dat we moesten lachen als het onweerde want dan werd er een foto gemaakt (:
    Bovendien is er echt niets, maar dan ook niets wat er kan gebeuren als je gewoon thuis zit.
    Blijf bij het onweer uit de buurt van grote weilanden en het liefst uit het bos en dan komt het wel goed ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Heb ik ook..
    Ik hou helemaal niet van onweer!
    En als het snachts onweert durf ik niet meer slapen.. behalve is mijn lichtje brand.
    Dom hea x)

    Ik ben soms een beetje bang als het égt keihard onweert.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind onweer ook eng hoor :x

    Previous schreef:
    Dat vind ik zo geweldig om in te slapen. Ik vind dat gezellig =)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik houd echt niet van onweer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Previous schreef:
    Dat vind ik zo geweldig om in te slapen. Ik vind dat gezellig =)

    Previous schreef:
    Dat vind ik zo geweldig om in te slapen. Ik vind dat gezellig =)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind onweer leuk overdag, maar echt verschrikkelijk eng om in te slapen. Want door mijn rolluiken kan ik de flitsen niet zien en dan kan ik niet tellen hoe 'ver' hij is. En dat maakt me altijd bang ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Previous schreef:
    Dat vind ik zo geweldig om in te slapen. Ik vind dat gezellig =)


    ja ik kan eerlijk gezegd misschien wel beter met regen slapen dan zonder! maar niet met onweer want dan ga ik er eerst een half uur naar zitten kijken ^^ dat vind ik gewoon zo mooi..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind het niet echt fijn maar ook niet echt eng, zeg maar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ga naar muziek luisteren zodat je het niet meer hoort
    en voor de flitsen, mischien onder de deken, of de gordijnen dicht doen
    =]


    RAWR! i'm a dinosaur

    Serieus?

    Ik vindt het echt geweldig:D Ik hou van Onweer & van de regen<3 Ik vindt dat getik altijd zo rustgevend:$ En die flitsen vindt ik prachtig om te zien.


    .