• Jaa, want ik "was" dus op dieet. En mijn ouders vermoedden wel wat, maar ze konden niets bewijzen omdat ik 's avonds en 's ochtends goed at. En wel brood mee naar school nam.
    Maar vandaag had ik dus 9uur. Laatste 2uur gym. En toen ben ik flauwgevallen. Gingen ze me naar het ziekenhuis brengen. En nu moet ik een hele zak chips eten. Heinz Ketchup Tomato chips. En die vind ik eigenlijk wel lekker, maar ik wil hem dus helemaal niet eten!><
    En dat is best wel vervelend, omdat ze me nu de hele tijd in de gaten houden.
    EN IK BEN NOG NIET KLAAR! Ik verwijder die chips nog wel uit mijn lichaam. -Nee, ik hang niet boven de wc.-

    Ennubenikklaarmetzeiken.:Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 20:37 ]


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat dát mijn reden is. En ik heb geen anorexia. En ik rijk ernaar. Ik kan stoppen wanneer ik wil. Áls ik dat wil.

    En dát is dus de bekende fout die ontzettend veel meiden hebben gemaakt en nog steeds maken. Het is net als een drugsverslaving, en op een gegeven moment neemt het je helemaal over. En dan is het echt niet grappig meer.


    I clicked my heels and wished for you.

    Desolate schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat dát mijn reden is. En ik heb geen anorexia. En ik rijk ernaar. Ik kan stoppen wanneer ik wil. Áls ik dat wil.
    En ik vind het lief dat je bezorgd bent.(?) But hell, je kent me nauwelijks. Waarom zou je er dan moeite voor doen?x;

    Sorrie ik snapte je verkeert,maar als je een gezond gewicht heb waarom lijn je dan?

    Ik probeer het alleen te begrijpen,om je meschien te kunnen helpen.En ik ben altijd snel om mensen die ik niet ken bezorgt,weet ook niet waarom maar dat heb ik heel snel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bandana schreef:
    Je weet zelf ook al dat je fout bezig bent, anders zou je niet 'Don't you try to stop me' zeggen. Waarom ga je er dan toch mee door?


    Ík vind niet dat ik fout bezig ben, maar mijn ouders+leraren wel.

    Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik iets goeds doe, en resultaat bereik.

    @Roulette.
    Ik ben 1,78 en weeg 56. En ik weet dat het niet te dik is. En goed is. Maar toch vind ik mezelf niet mooi.


    everything, in time

    Rush schreef:
    Ben het zo hard met Exercitus eens. Zometeen honger je jezelf écht uit. Niet doen! Eet gewoon normale hoeveelheden. 's Ochtends, 's middags én 's avonds. Sla geen maaltijd over. Neem gezonde tussendoortjes, bijvoorbeeld een appel of ander fruit. Sport regelmatig, en drink véél water. Dán val je pas echt goed af. Maar als je flauw valt, dan is je dieët toch echt niet goed.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Sorrie ik snapte je verkeert,maar als je een gezond gewicht heb waarom lijn je dan?

    Ik probeer het alleen te begrijpen,om je meschien te kunnen helpen.En ik ben altijd snel om mensen die ik niet ken bezorgt,weet ook niet waarom maar dat heb ik heel snel.


    Dan zou ik mijn persoonlijke problemen hier neer moeten zetten.
    En ik vind niet dat iedereen die hoeft te weten.
    Sommige weet zelfs mijn beste vriendin niet eens.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Ík vind niet dat ik fout bezig ben, maar mijn ouders+leraren wel.

    Ik heb nu eindelijk het gevoel dat ik iets goeds doe, en resultaat bereik.

    @Roulette.
    Ik ben 1,78 en weeg 56. En ik weet dat het niet te dik is. En goed is. Maar toch vind ik mezelf niet mooi.

    Gezond gewicht, nog naar de lichte kant.


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    Dat is gesproken!
    Ik ben ook wel dik, maar ik ga niet op dieet ofzo. Dat doe ik nooit.
    Ik eet gezond en sport genoeg, maar mijn lichaam is gewoon dik, kan ik niet aan doen.
    Maar je moet gewoon gezond eten, zo lijnen is niet goed voor je lichaam.

    Ik sport alleen niet --' maar binnenkort zit barb op tennis!

    Broadway schreef:
    (...)
    Ik sport alleen niet --' maar binnenkort zit barb op tennis!

    Ik eigenlijkj ook niet =x

    Maar op school doen we wel veel aan beweging enzo. (lol)
    maar het gaat erom nu, voeding. :9~


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    Ik eigenlijkj ook niet =x

    Maar op school doen we wel veel aan beweging enzo. (lol)
    maar het gaat erom nu, voeding. :9~

    Uhu, ik probeer zo weeeeeeeinig mogelijk te snoepen, en ik moet zeggen, dat buikje trekt zich langzaam in. 8)

    Broadway schreef:
    (...)
    Ik sport alleen niet --' maar binnenkort zit barb op tennis!

    Fietsen naar school is ook goed,ze zeggen dat je min 30 minuten moet bewegen,dat doen de meeste al als ze naar school fietsen.;')


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maar, als je kan afvallen op twee manieren;
    De ongezonde en de gezonde manier.
    En jij ben nu op de ongezonde manier bezig.
    Waarom dan niet op de gezonde manier?


    - hoi ;D

    Broadway schreef:
    (...)
    Uhu, ik probeer zo weeeeeeeinig mogelijk te snoepen, en ik moet zeggen, dat buikje trekt zich langzaam in. 8)

    Goed hoor.
    Maar ik ben hier nu droog brood aan het eten. Hele lekkere.
    Heb al 15 sneetjes op ofzo.
    Ik ga foto zoeken. :9~


    - hoi ;D

    Exercitus schreef:
    (...)
    Fietsen naar school is ook goed,ze zeggen dat je min 30 minuten moet bewegen,dat doen de meeste al als ze naar school fietsen.;')

    Uuuuuuuuuuhm, nou ik fiets iets van 10 minuten? Nog niet eens.

    Moustache schreef:
    (...)
    Goed hoor.
    Maar ik ben hier nu droog brood aan het eten. Hele lekkere.
    Heb al 15 sneetjes op ofzo.
    Ik ga foto zoeken. :9~

    Oeh. :9~

    Broadway schreef:
    (...)
    Uuuuuuuuuuhm, nou ik fiets iets van 10 minuten? Nog niet eens.

    10 een 10 terug is al 20 en je loopts ook de hele dag door dus je komt wel aan die 30 min. En je gymt ook nog.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 21:23 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall