• Ik had de popcorn gekocht voor de poster van tokio hotel.
    en er stond een meisje in die zichzelf emo noemt.
    en daar ging een heel artikel over.
    en ik zat dat te lezen op de bank, en ik zeg tegen mijn moeder: emo's noemen zichzelf nooit emo.
    kijkt mijn moeder naar dat artikel en zegt ze: Ben jij emo?
    ik dacht zo; wtf? :O
    en dan zegt ze: ja omdat jij ook zulke donkere makeup op hebt en zwart haar wilt en een beetje die stijl.
    en ik zeg: nou, ik ben geen emo.
    mijn moeder dacht dat ik EMO was EMO!! :O
    en ik ben ook al best vaak uitgemaakt voor emo.
    gewoon omdat ik anders ben.
    maar die mensen weten niet wat emo is.
    en ik had er ze over met mn vader, dat ik best veel mag volgens hem.
    zegt hij ineens: er zijn ook mensen die jou er hoerig vinden hoor, door je makeup en al die armbanden en dat wilde haar enzo.
    en ik dacht; wtf! :O mn moeder denkt dat ik emo ben mn vader zegt dat sommige mij hoerig vinden.
    Dat is toch niet normaal? :O
    :S

    Je moet je zowieso niks van je ouders aantrekken. En hoerig? Nee, ik denk het niet(ik ken je niet persoonlijk). En als WAS je emo, je ouders horen het te accepteren.
    Je hebt je ouders(je moeder iig) wel duidelijk gemaakt dat je dat niet bent en dat is al een pluspunt.

    Ik mijn klas wordt ik ook wel eens uitgemaakt voor emo, gotich enso. Mijn ouders zijn er zwaar tegen dat ik geen zware make-up enzo opdoe. En ouders zijn ervoor om je toetevertouwen, en tegen te spreken. :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Nee. dat is niet normaal. mijn ouders weten niet wat emo is, en ik voor de helft eigenlijk ook niet.. ik weet de betekenis er wel van, maar het doet me niks. Maar sommige mensen dachten van mij ook dat ik emo was, en op vakantie scholden een paar duitsers mij, en een paar jongens uit voor emo. |: dan vond ik echt kut..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nee das nie normaal :S Iedereen toch eigen stijl ...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik mijn klas wordt ik ook wel eens uitgemaakt voor emo, gotich enso. Mijn ouders zijn er zwaar tegen dat ik geen zware make-up enzo opdoe. En ouders zijn ervoor om je toetevertouwen


    Bij mij op school ben ik dan een Gothic, dan een Gangster, en dan een Punker -,-


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nee, ik trek me ook niets van mn ouders aan, en mn vader vind mn kleren en sieraden hartstikke lelijk maar dat boeit me niet!
    Maar ik vind het niet normaal dat mijn ouders zoeits zeggen.

    vooral dat van mn vader niet!!

    (...)

    Bij mij op school ben ik dan een Gothic, dan een Gangster, en dan een Punker -,-


    Ja, ik ook.
    zelfs "vriendinnen" zeggen dat ik emo, gothic enzo ben.. :|

    (...)

    Ja, ik ook.
    zelfs "vriendinnen" zeggen dat ik emo, gothic enzo ben.. :|


    Lekkere vriendinnen dan. |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Lekkere vriendinnen dan. |:


    Zoals je zegt! Amen. _O_
    2 "vriendinnen" zeggen dat ook weleens tegen mij.. :S
    best zielig ze weten gewoon niet waar ze over praten.. :S


    AAP

    Niet echt normaal

    Pff...


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    We hebben dezelfde ouders

    da's niet normaal O_O maar .. mijn ouders denken ook dat ik Emo ben .. en ben het niet!

    Mijn vader weet 100% zeker dat ik emo ben, zegt hij.
    Naja, scheit aan hem. Klinkt wel hard, maar ik trek me d'r niks van aan, 't is mijn leven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    leuke ouders heb je x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.