Bedoel je dan omdat je dan eten kan opwarmen en bakken en koken en al? Anders snap ik de stelling niet.
Maar als dat bedoeld wordt ben ik het ermee oneens. Want het meeste voedsel hoeft niets eens bewerkt te worden met elektriciteit.
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
Nee, daar ben ik het niet mee eens. De uitvinding van chips, snoep en vet in je eten, dát is de oorzaak van overgewicht (in zijn algemeeniteit dan. Mensen die er niets aan kunnen doen daar gelaten).
niet mee eens. want je beweegt dan wel niet zo veel meer met de TV en computer maar je moet ook bedenken dat we met elkaar kunnen praten (telefoon) en kunnen zie wat voor nieuws er is ik vind het beter met elektrisitiet
Crumble schreef:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. De uitvinding van chips, snoep en vet in je eten, dát is de oorzaak van overgewicht (in zijn algemeeniteit dan. Mensen die er niets aan kunnen doen daar gelaten).
misschien een beetje. Ik bedoel, je kon vroeger niet urenlang voor de tv hangen met een bakje chips ofzo. Maar het is niet de grootste oorzaak denk ik.
Crumble schreef:
Chill schreef: Bedoel je dan omdat je dan eten kan opwarmen en bakken en koken en al? Anders snap ik de stelling niet.
Maar als dat bedoeld wordt ben ik het ermee oneens. Want het meeste voedsel hoeft niets eens bewerkt te worden met elektriciteit.