• De stelling van vandaag luidt:
    De uitvinding van elektriciteit is de belangrijkste oorzaak van overgewicht.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Neh. De instelling van de mensen is gewoon veranderd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    nee, niet mee eens!


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Haha, oneens! :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Helemaal mee eens. En dan heb ik het niet over beter eten klaarmaken of minder sporten want die doen maar een klein deeltje. Het is de sterk toegenomen welvaart hier sinds de elektriet is uitgevonden. Die heeft er voor gezorgt dat wij het geld hebben om ons dik te eten.

    Er zijn bijna evenveel mensen met overgewicht dan er ernstig ondervoed zijn. Een schande eigenlijk. (ik heb het dan niet over de mensen die van nature iets dikker zijn)


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Nee, anders zaten we hier allemaal saampjes in het donker. En trouwens, ik vind dat als je overgewicht hebt het niet op andere dingen kan afschuiven. De mensen met overgewicht gaan niet sporten, maar zitten de hele dag thuis. En eten teveel. -vaak-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nee dat geloof ik niet, misschien dat omdat mensen achter tc/pc hangen en dik worden maar je hebt toch ook zeker aparaten die er zijn om je slank en vit te houden ... het is aan je zelf er een evenwicht in te vinden


    A Noble was Born in Chaos

    Niet mee eens. Het speelt wel mee, maar de juckfood etc. heeft ook heel veel schuld.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wat heeft dat er nu weer mee te maken ?


    Just a simple "I love you" (:

    Revelation schreef:
    Niet mee eens. Het speelt wel mee, maar de juckfood etc. heeft ook heel veel schuld.


    Ja maar hoe word die gemaakt?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Als dat zo zou zijn -wat ik overigens niet denk- dan zouden de mensen met overgewicht in mijn straat pech gehad hebben, 't was juist stroompanne :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Crumble schreef:
    Nee, daar ben ik het niet mee eens. De uitvinding van chips, snoep en vet in je eten, dát is de oorzaak van overgewicht (in zijn algemeeniteit dan. Mensen die er niets aan kunnen doen daar gelaten).


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Rush schreef:
    Ik denk. Dat ik de stelling niet snap.


    Happiness hit her like a train on a track

    Uh, ik snap niet waarom dat dat de reden zou kunnen zijn?


    Tanya is de beste.

    Bedoelen ze er dan mee dat je door de elektriciteit ook de computers hebben uitgevonden en je er achter zit je niet beweegt. Waardoor je dan ook nog eens eten kunt opwarmen en het achter je computer op eet waardoor dat de oorzaak is van overgewicht? Naja, ik vind het bullshit. Sommigen mensen kunnen er niets aan doen dat ze overgewicht hebben, het zit gewoon in hun genen. Maar anderen kunnen er dan wel aan doen, om meer te bewegen, want dan kies je er weer zelf voor dat je blijft stilzitten en blijft eten waardoor je daarom overgewicht krijgt. ik snap mijn eigen uitleg zelf niet eigenlijk Oo

    oneens