• Daarstraks was ik aan het nadenken over mijn leven, zeg maar. En eigenlijk is het best allemaal wat raar gelopen.

    Eerst waren mijn ouders getrouwd en woonden we in een grote villa. Toen waren ze ineens gescheiden.

    Ondertussen zijn mijn moeder en ik al vier keer verhuisd, zit ik op mijn vijfde school en heb ik geen vader meer.

    Raar hoe het allemaal zó kan omslagen. (:

    Edit; Ik zeg dit niet om medelijden op te wekken ofzo, maar dat is gewoon wat ik daarstraks dacht. Ben van dit alles ook niet bepaald ongelukkiger geworden ofzo, mijn leven is nu tien keer beter zonder m'n vander en die grote villa. Het is gewoon raar hoe bepaalde gebeurtenissen je hele leven kunnen veranderen, negatief of positief. :'D

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 19:29 ]

    Je zou eens moeten weten. (:

    Therapy schreef:
    Je zou eens moeten weten. (:


    Only losers can act the way you do

    Dat klopt.

    Hmm. Ik ben 1 keer verhuisd en mijn ouders zijn nog steeds samen en er is hier helemaal niets te doen, dus ik geloof dat ik liever jouw leven heb. (:


    All was well.

    Heel raar ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hm tja zeg dat wel. Als je er eens over nadenkt, Maarja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja raar he?
    ik had eerst alles wat ik wilde. toen mijn ouders samen waren, Groot huis..
    en nu ? wat heb k nu? een ongelukkig leventje.. maar wel een groot huis..
    <3.


    Your Butt is Mine!

    LIZEPIET schreef:
    Hmm. Ik ben 1 keer verhuisd en mijn ouders zijn nog steeds samen en er is hier helemaal niets te doen, dus ik geloof dat ik liever jouw leven heb. (:

    Uh, dat denk ik niet. (;

    xSKITT schreef:
    Ja raar he?
    ik had eerst alles wat ik wilde. toen mijn ouders samen waren, Groot huis..
    en nu ? wat heb k nu? een ongelukkig leventje.. maar wel een groot huis..
    <3.

    Nou, het is niet dat ik ongelukkig ben, maar het is gewoon zo vreemd hoe alles kan omslaan. =')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, het is niet dat ik ongelukkig ben, maar het is gewoon zo vreemd hoe alles kan omslaan. =')

    Ja, ik ben er niet bebaald gelukkig mee geworden.


    Your Butt is Mine!

    LIZEPIET schreef:
    Hmm. Ik ben 1 keer verhuisd en mijn ouders zijn nog steeds samen en er is hier helemaal niets te doen, dus ik geloof dat ik liever jouw leven heb. (:

    Waarom zou je haar leven willen?
    Ze heeft zoals ze zegt geen vader meer, jij wel. Godjes, wees daar blij om. Jij weet niet hoe het is om zovaak te verhuizen en zoveel van school te veranderen.

    Therapy schreef:
    (...)
    Waarom zou je haar leven willen?
    Ze heeft zoals ze zegt geen vader meer, jij wel. Godjes, wees daar blij om. Jij weet niet hoe het is om zovaak te verhuizen en zoveel van school te veranderen.

    Nou, misschien heb ik nog wel een vader, maar ik heb hem al zoveel jaren niet meer gezien, dat ik gelukkiger zonder hem ben en hij voor mijn part dood mag zijn. :')

    Maar indeed, overval een bank ofzo, dan heb je ook wat te doen. :'D

    Therapy schreef:
    (...)
    Waarom zou je haar leven willen?
    Ze heeft zoals ze zegt geen vader meer, jij wel. Godjes, wees daar blij om. Jij weet niet hoe het is om zovaak te verhuizen en zoveel van school te veranderen.

    Dat weet ik wel en ik weet ook dat dat niet leuk is om mee te maken. Maar ik weet ook dat niemand mijn leven zou willen, dus ik heb liever dat van haar. (:


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    (...)
    Dat weet ik wel en ik weet ook dat dat niet leuk is om mee te maken. Maar ik weet ook dat niemand mijn leven zou willen, dus ik heb liever dat van haar. (:

    Het is altijd gemakkelijk om zoiets te zeggen, tot het ook echt zo is. Dan kun je maar niet snel genoeg terugkrabbelen, want uiteindelijk ben je met een ander leven niets. (;

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, misschien heb ik nog wel een vader, maar ik heb hem al zoveel jaren niet meer gezien, dat ik gelukkiger zonder hem ben en hij voor mijn part dood mag zijn. :')

    Maar indeed, overval een bank ofzo, dan heb je ook wat te doen. :'D

    Ik weet wat je bedoelt met 'geen vader meer hebben' want ik zit wat dat betreft met hetzelfde. (: