• als jullie ons een titel geven althans.
    het word een Cedric Diggory/Draco Malfoy story ;

    Renée en Nicol zijn zusjes, hun hele leven lang al. Op hun 11e ontvingen ze een brief waarin staat dat ze naar Zweinstein, de toverschool voor heksen en tovernaars mogen. Hun dreuzel ouders waren apetrots, net als het tweetal. Maar wanneer ze op zweinstein komen worden ze in andere afdelingen ingedeeld, Nicol word een zwadderaar en Renée komt terecht in huffelpuff. De twee groeien in de loop der jaren steeds verder uit elkaar, tot de plotselinge dood van hun ouders, die volgens velen een ongeluk is, maar volgens de tweeling een moord is door dooddoeners omdat hun ouders goed contact met Perkamentus hadden. Het tweetal begint zo aan hun derde jaar aan Zweinstein en leert de liefde kenenn, maar ook vooral hunzelf.


    We can only learn to love by loving.

    We will be together once more.
    Loosing her, loosing us?
    Ik weet niet, ik ben leeg :'D

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 18:57 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is beter voor ieders leven als er snel wordt gereageerd.
    Oké titels:
    Was it just an exidance?
    -geen idee hoe je dat schrijft-
    ik ben ook leeg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    A little bit longer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK weet het

    Holding on to dead memories.


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    IK weet het

    Holding on to dead memories.

    Die vind ik mooi :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maybe we'll die young like heroes die

    und die is mooi Nicol.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dude, doen _O_

    OH MYN GOD.
    NICOL? ALS HET VERHAAL ER KOMT..ZOU JIJ MIJ DAN EVEN WILLEN WAARSCHUWEN WANNEER HET EERSTE DEEL ER IS?

    -Verslaving aan die HP-Verhalen-


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Julie gaat verder schrijven aan het GLL verhaal van Julie en Nicol, heeft Julie net besloten!


    rules don't stop me

    Keep holding on :3
    Different but the same [nee, ik weet niet waar die op slaat]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.