• Helleu ~

    Vandaag hadden we dus schoolfeest, alleen voor de middenschool weliswaar, en daarom zijn we -zoals mijn school elk jaar doet- naar de zee gegaan. Een strandwandeling gemaakt en daarna naar Sun Parks gegaan, een groot zwembad met o.a wildwaterzwembaden etc.
    En het was echt wel grappig eigenlijk, zeker de wandeling op het strand. Want ik liep samen met mijn twee vriendinnen Hayriye en Valerie en we waren elkaar steeds in de kleine plasjes aan het duwen en er waren echt zo veel aangespoelde kwallen oô En op een gegeven moment zaten we ingesloten in een heleboel hele grote plassen dus was er geen andere optie dan door die plassen te gaan. En nu is mijn broek nog steeds nat + zijn mijn schoenen ongeveer naar de bom, maar het was heel erg leuk.
    Alleen jammer dat ik niet kon meezwemmen, maar toen zijn we met een groepje gaan bowlen en dat was ook nog wel leuk ;3

    Hebben jullie ook zo'n jaarlijks schoolfeest waarbij jullie een uitstap of zo doen?

    x'

    1, dat noem ik niet echt schoolfeest maar meer een excursie ofzo ;x 2, ik heb zometeen schoolfeest, en we hebben 2 keer in het jaar schoolfeest en 1 keer gala. (cat)


    when words fail, music speaks.

    Uhh..
    uitstapjes wel, schoolfeest 4 x in eht jaar


    We can only learn to love by loving.

    MARRYMENICOL schreef:
    1, dat noem ik niet echt schoolfeest maar meer een excursie ofzo ;x 2, ik heb zometeen schoolfeest, en we hebben 2 keer in het jaar schoolfeest en 1 keer gala. (cat)

    Een excursie is een leerrijke uitstap, wat dit al helemaal niet was xd

    Wij hebben dat ook wel eens. Niet vaak. Over een paar weken, drie ofzo, ga ik met de klas uit eten. ^^
    Oh ja, en schoolfeesten hebben we drie of vier keer per jaar.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2009 - 18:28 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bij ons heet dat sportdag. Wij hebben geen schoolfeest. Wel uitstapjes, enzoe.

    Killjoy schreef:
    (...)
    Een excursie is een leerrijke uitstap, wat dit al helemaal niet was xd
    Haha oke, maar toch vind ik het niet echt een feest of wel? ;x haha maar in BE is dat allemaal anders enzo & ik ben dom i know (cat)


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Haha oke, maar toch vind ik het niet echt een feest of wel? ;x haha maar in BE is dat allemaal anders enzo & ik ben dom i know (cat)

    Dat is ons OLVP feest :'D OLVP = onze school ;x maar dat is dus bij ons een feest :Y) dat is dan ook het enige leuke aan onze school - als je ziet dat we met carnaval niet eens verkleed mogen komen en de bovenbouw wel.
    @Enya
    Nee, geen sportdag! Helemaal niets van sport was er eigenlijk bij :'D

    Bij ons zijn schoolfeesten heel anders 8D maar uitstapjes heb ik niet echt meer :')
    Het klinkt trouwens wel erg leuk wat je hebt gedaan :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bij onze schoolfeesten blijven we gewoon op school met muziek, dansen en drank (A)