• Wel,
    Ik ben dus gisteren mijn wijsheidstanden uitgehaald geweest en nu voel ik me een monster ja >< Mijn wangen zitten keidik, mijn keel is grauw, waardoor ik maar amper kan praten en ik heb hevige pijn --' Ik haat het echt en durf niet meer onder mensen komen :'D Het enigste positieve is dat ik wel liters ijs mag eten ^^
    Iemand ook ooit zijn wijsheidstanden uitgehaald geweest? Of hebben jullie tips om de zwelling tegen te gaan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Demure schreef:
    (...)
    Nou, bij mij duurde het ong. 3 uur. Sinds wanneer heb je het al?

    Wth :'D Bij mij is het gisteren gebeurd en ik heb nog steeds dikke wangen >< Het zijn ze wel alle 4.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wth :'D Bij mij is het gisteren gebeurd en ik heb nog steeds dikke wangen >< Het zijn ze wel alle 4.

    OOOOOOH.
    Das heel kut. Nou ja, ik moest er 3. Ik heb geen idee wat er mis is, maar ik denk dat het binnenkort wel over is. Ik zou eht pijnstillers nemen. -als je dat nog niet hebt gedaan-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mij staat dat ook nog te wachten, brr. Gewoon veel pijnstillers nemen, helpt echt blijkbaar.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Mij staat dat ook nog te wachten, brr. Gewoon veel pijnstillers nemen, helpt echt blijkbaar.

    Dat helpt inderdaad. Maar je moet 4 uur tussen laten en in de 4 uur krijg je toch wel weer eens pijn --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wist nieteens dat ik wijsheidstanden had:X


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij zijn alleen nog de hoektanden eruit getrokken en daarna is het tandvlees van de nog opkomende hoektanden eraf geschraapt, zodat ze sneller door zouden komen. Die gehemelte verdoving was een hel. (baby)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    Bij mij zijn alleen nog de hoektanden eruit getrokken en daarna is het tandvlees van de nog opkomende hoektanden eraf geschraapt, zodat ze sneller door zouden komen. Die gehemelte verdoving was een hel. (baby)

    Tanden sucken oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Tanden sucken oO
    Best wel ja, maar zonder staat ook zo lelijk. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yankee schreef:
    (...)Best wel ja, maar zonder staat ook zo lelijk. :Y)

    En kan je niet eten ook niet oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Moet dat in Januari laten doen --"


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.