• LOL!!!

    Ik ben net met mn ouders naar de bioscoop geweest.
    We gingen Diasaster Movie kijken maar....

    De film was ZOOOOOOOO slecht dat mijn pa in slaap gevallen is en dat we onder de pauze naar Kung Fu panda zijn gaan kijken, en het beste van al,

    DIE FILM WAS 1000000000 KEER BETER!!!!!!xDxDxD


    Dus, als de film je niet bevalt, ga onder de pauze gewoon naar een andere film!!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    En dat mag?
    Want ik ga altijd naar Luxor in Reuver.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hoezo was hij slecht dan?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    En dat mag?
    Want ik ga altijd naar Luxor in Reuver.


    Euh, geen idee waar dat is,
    maar ik ga meestal in de euroscoop, en daar controleren ze da toch nie xD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Dude , Je kan ook gewoon naar een 16+ film gaan alsjewil ^^ EN nog geen 16 bnt , se checken in de zaal zelf nooit ,, Of je moet een kinderkaartje kopen ,,wnt die sijn goedkoper voor een kinderfilm en dan gwn een andere zaal binnenstappen ^^
    Das grappig x3


    Crack a bottle

    Hoezo was hij slecht dan?



    ja, er was geen verhaallijn en je kon er niet mee lachen, er was geen romantiek en geen actie, wat heb je dan nog?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Dude , Je kan ook gewoon naar een 16+ film gaan alsjewil ^^ EN nog geen 16 bnt , se checken in de zaal zelf nooit ,, Of je moet een kinderkaartje kopen ,,wnt die sijn goedkoper voor een kinderfilm en dan gwn een andere zaal binnenstappen ^^
    Das grappig x3
    Pff.. in Reuver kom je er niet in bij een film van 16+ als je 16- bent -.- Ik wou eerst naar Cloverfield en dan mocht niet. Toen die op DVD was had ik hem gekeken, wat bleek.. Was HELEMAAL niet eng. Maar wel stoer =D Alleen werd er iemand doorboord achter een doek wat je dus niet zag,, alleen spetters op het doek. En iemand die werd gebeten door zo'n monstertje, en werd helemaal bleek etc. -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    In de Metropolis of UGC [kweeni meer goe dewelke] kunde ook als er een film gedaan is, via een gangeske naar een andere Zaal gaan :]
    Ik heb het nog ni gedaan, maar mijn zus al wel een paar keer me een vriendin... EEN KAARTJE VOOR MEERDERE FILMS! Jaj :P


    007

    In de Metropolis of UGC [kweeni meer goe dewelke] kunde ook als er een film gedaan is, via een gangeske naar een andere Zaal gaan :]
    Ik heb het nog ni gedaan, maar mijn zus al wel een paar keer me een vriendin... EEN KAARTJE VOOR MEERDERE FILMS! Jaj :P


    ja, in de euroscoop kan dat ook!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart