• Het klinkt raar maar ik ben school echt dankbaar. Al de onvergetelijke momenten die ik meemaak, maak ik mee in de klas of gewoon op school. Daarom ben ik de school dankbaar, de school kan er niets aan doen dat ik al die leuke momenten beleef op school maar toch; Dankjewel school van me, voor alle leuke momenten die je me op deze 2 maanden al hebt bezorgd. _O_


    Only losers can act the way you do

    Zo hey jij bent op dreef en ook nog allemaal over school.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben school stiekem ook wel dankbaar, want je leert er gewoon àlles. Zonder school zou je niet eens kunnen rekenen, lezen of schrijven. En dat is op sociaal vlak dus echt héél erg.
    En natuurlijk ben ik school ook héél dankbaar voor al mijn vrienden die ik daar heb ontmoet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben het echt wel met je eens hoor :Y)


    The stars seem right tonight

    Zo'n momenten zou je zonder school ook meemaken hoor. (zip)

    Yankee schreef:
    Zo hey jij bent op dreef en ook nog allemaal over school.


    when words fail, music speaks.

    Oohja: Ik beleef meer leuke momenten op de fiets naar school toe. :'D


    when words fail, music speaks.

    Devious schreef:
    Zo'n momenten zou je zonder school ook meemaken hoor. (zip)
    Ik niet, jij misschien wel maar de dingen die ik meemaakte, die ik echt heel leuk vond is bijna alleen mogelijk om het op school mee te maken.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 22:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Yankee schreef:
    Zo hey jij bent op dreef en ook nog allemaal over school.
    Op dreef? Ik? Nee, hoor, de enigste keer dat ik echt op dreef was maakte ik 20 topics op ongeveer drie uur tijd aan :'D


    Only losers can act the way you do

    Gelukzak!Ik haat mijn school vooral de leerlingen en zijn maar 2 toffe mensejes daar dat zijn Eline & Beata de andere lachen me gewoon uit...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik haatte altijd school, maar sinds ik dit jaar op een hele leuke MBO school zit hou ik er echt van! :3
    We hebben zo veel leuke dingen al beleefd en ik heb zo veel nieuwe en superleuke vrienden en de vakken en leraren zijn ook heel leuk en het allerbelangrijkste is dat echt iedereen elkaar accepteerd zoals die is, bijna geen ruzies en scheldpartijen omdat je anders bent enzow :3


    dream, dare, fly!

    Ik ben school ook stiekem dankbaar:X
    Je ziet je vriendinnen en er zitten altijd wel leuke jongens en het is gewoon altijd lachen bij ons op school ^^
    Dus ik ben school ook dankbaar:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben school een beetje dankbaar. Want mijn beste vrienden heb ik daar ontmoet :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zit echt op een rotschool(puh)

    ANNExROCKT schreef:
    Ik haatte altijd school, maar sinds ik dit jaar op een hele leuke MBO school zit hou ik er echt van! :3
    We hebben zo veel leuke dingen al beleefd en ik heb zo veel nieuwe en superleuke vrienden en de vakken en leraren zijn ook heel leuk en het allerbelangrijkste is dat echt iedereen elkaar accepteerd zoals die is, bijna geen ruzies en scheldpartijen omdat je anders bent enzow :3


    Bij ons doen ze niet anders dan mensen uitschelden omdat ze anders zijn. waar ik woon is echt iedereen hetzelfde omdat ze anders bangg zijn dat ze worden gepest enzo
    (behalve ik dan, mij boeit het echt niks wat ze zeggen:Y))

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 13:10 ]

    Lovelace schreef:
    Ik ben het echt wel met je eens hoor :Y)