• Ben nu ik raar als ik zeg dat ik samenvatting maken leuk vind? Ik ben nu van alles aan het samen vatten, en dat vind ik het leukste van de toetsweek. Is dit raar? x]

    Sowieso, het is zo leuk met allemaal kleurtjes en tekeningetjes. -happy face-

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 14:37 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee je bent niet raar..
    maar ik ben wel jaloers op je x)


    I clicked my heels and wished for you.

    als het over een leuk onderwerp gaat kan het wel leuk zijn ja... dus dan is het niet raar x] ik zelf hou er meestal niet zo van.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 14:38 ]


    You are beautiful, you are love.

    Hap schreef:
    Nee je bent niet raar..
    maar ik ben wel jaloers op je x)

    Hoezo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    (...)
    Hoezo?

    Ik kan mezelf er echt niet toe zetten om samenvattingen te maken, terwijl het juist heel goed is omdat je dingen dan veel beter onthoudt. ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    (...)
    Ik kan mezelf er echt niet toe zetten om samenvattingen te maken, terwijl het juist heel goed is omdat je dingen dan veel beter onthoudt. ;)

    Oooooh. Ja, dat is wel jammer ja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Met kleurtjes enzo lijkt het wel leuk, maar ik maak nooit samenvattingen :')


    Happiness hit her like a train on a track

    ik vind het maar knap;)
    hahaha, mijn samenvattingen lijken nergens op:P


    overrated

    Jep, dan ben je raar. Kan ik je inhuren, ik heb 7 hoofdstukken te gaan. Voor maandag. En als ik voor alles een voldoende kan krijgen - wat me niet gaat lukken - ga ik mezelf geniaal vinden en ga ik hier een topic maken om mezelf te eren.

    No joke.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja.


    Bored.

    Nee, je bent normaal. Jij maakt het jezelf veel makkelijker. Samenvattingen maken moet je gewoon kunnen, als je later cursussen krijgt van honderden bladzijden om te studeren, moet je gewoon samenvatten. En het is makkelijker om één blad te leren dan 15 ofzo.

    Ik ben jaloers, want samenvattingen maken vind ik moeilijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Soms vind ik samenvatten ook nog leuk. :')


    Never run out of reasons to smile...

    Jaaa.

    Nee, ik vind het ook leuk. Met kleurtjes/tekeningen leer ik veel fijner en haal ik hogere cijfers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    tja... iedereen is raar xD
    ik bedoel, ik hou niet van samenvatten, maar wel van latijnse woordjes leren :S
    dus het maakt niet zoveel uit :D


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.