• Wij hebben vandaag voor de zomer zo'm opblaaszwembad gekregen en het is eigenlijk best groot. Ik ben er echt super blij mee :) hebben jullie ook een opblaaszwembad of misschien een ingegraven zwembad? of hebben jullie er geen? en willen jullie er een?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    wij hebben ook een opblaaszwembad ;3. En hij staat er sinds eergister (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wij hebben er geen, gelukkig eigenlijk, want ik zie er beroerd uit in een bikini, en anders zou ik steeds moeten gaan zwemmen met vrienden enzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wij hebben er geen. Ik ga altijd gewoon naar het zwembad hier in de buurt, of naar het strand.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hadden de 3 afgelopen jaren zo'n 'zak', je weet wel, een blauwe zak met een opblaasbare rand.
    Maar die is kapot gegaan en ik vind het niet echt nodig om een nieuwe te gaan kopen, drie van mijn vriendinnen hebben een ingebouwd zwembad
    (krul)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 17:31 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wij hebben er een in ons huis in Zuid-Frankrijk :3
    Wij gaan daar altijd heen in de zomervakantie :]


    wth.

    Wij hebben een ingebouwd met jacuzzi.


    I wanna be the reason of your smile.

    Wij hebben een zwembad, maar dat is geen opgeblazen of ingebouwd zwembad. Geen idee hoe ik het moet noemen. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik heb er geen. Ik zou er best wel één willen, maar anderzijds hoeft het voor mij niet. Als je zelf een zwembad hebt, dan kijk je er ook niet echt naar uit om eens te gaan zwemmen. Mijn vrienden die wel een zwembad hebben, zeggen dat ze het eigenlijk beu zijn en dat het alleen maar leuk is als je met een groep vrienden bent. Dus zo ga ik liever af en toe bij mijn vrienden zwemmen, dan zelf een zwembad te hebben en het beu te worden. En daarbij... nu moet ik niet altijd zwembadfeestjes geven. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nyx schreef:
    Wij hebben een zwembad, maar dat is geen opgeblazen of ingebouwd zwembad. Geen idee hoe ik het moet noemen. :'D

    Bij mij van hetzelfde, het is zo precies met ijzeren randen "fzo...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    IK WIL EEN ZWEMBAD (huil)
    Papa wilt da nimeer omda ons gras kapot ga --"
    En papa heeft ons zwembad van vorig jaar weg gegooit, ma ik wil zwemme..
    In men eige tuin wel zo xD


    Stop wishing, Start doing..

    Wij hebben een groot opblaaszwembad. Alleen we hebben 'm nog niet op gezet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Geen ruimte voor :')


    -

    Zo'n blauwe zak met een opblaasbare rand? haha.


    in de zomer ga ik meestal naar het zwembad zo'n 8/9 km hier vandaan (:


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    het mijne is kapot (huil)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wij hebben er wel een maar die zetten we niet meer op omdat we er toch bijna nooit ingaan.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.