• Weet je wat ik eigenlijk best wel lachwekkind vind?
    Dan opent iemand een topic om iets te vertellen wat ze meegemaakt hebben -willen ze graag kwijt- en dan staat er onderaan de vraag of ze zoiets ook wel eens hebben meegemaakt om het topic nuttig te houden :')


    -

    Als zo'n topic écht niet hadden gemogen, zal ik denk ik niet meer zo snel op het forum komen. Aangezien er anders alleen maar spelletjes topics waren. Dat is juist het leuke aan Q, iemands anders dag aanhoren, wat die heeft meegemaakt enz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Als zo'n topic écht niet hadden gemogen, zal ik denk ik niet meer zo snel op het forum komen. Aangezien er anders alleen maar spelletjes topics waren. Dat is juist het leuke aan Q, iemands anders dag aanhoren, wat die heeft meegemaakt enz.

    Ja nja, dat is ook precies de reden waarom ik het forum zo vreselijk saai vind tegenwoordig.
    Dus niet iedereen vind dat.
    Maar we verbieden het niet hoor.

    Sagesse schreef:
    Haha, ja, maar anders is het zo stom, doe je een heel verhaal, en dat is het.
    Het is gewoon leuk om dat van iemand anders ook te horen dat ze ook iets soortgelijks hebben meegemaakt.


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat vind ik stiekem heel dom ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Ja, dat denk ik ook vaak. Maar doe het zelf ook wel. Is zo asociaal als je het niet doet xd