• Ik ben serieus al een hele tijd kapotzenuwachtig, omdat vandaag 'Humanoid' van Tokio Hotel in de bus zou moeten zitten. Dus ik kwam helemaal hyper van school terug, kijk in de bus. Geen album te zijn.

    Ik had hem bij Bol.com besteld en heb gisterochtend een melding gekregen dat het pakketje verzonden was en vandaag zou aankomen.

    JA M'N HOL.

    Als dat ding er niet is binnen nu en een uur, zweer ik je dat ik ze een kwade mail stuur of aanklaag. Stelletje klootzakken. Dan had ik ook helemaal niet bij hun besteld en was ik hem nu in de Free Record Shop gaan komen.

    Assholes.

    En dan moet die CD net aankomen 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh, was die CD voor jou? (cat)
    Dan heeft de postbode hem tóch verkeerd geleverd.
    En ik maar denken dat ik ook een kado van mijn papa kreeg ;/

    (cat)

    Arme jij,
    maar euhm. Ik moet je wat bekennen. Ik had bij je ingebroken en hem stiekem meegenomen :]
    Dus je kan wel blijven wachten, maar ik heb hem :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Heb ik ook wel eens gehad, dan is het weer eens te druk bij Bol.com .__.


    Destroy what destroys you.

    That sucks.
    Maar wanneer komt de postbode bij jou? Die sturen dat toch per post, of leveren die dat zelf?

    Stiekem steelt de kerstman dat allemaal hoor, want zijn cadeautjes moet hij wel ergens vandaan halen. (cat)


    All was well.

    Moeten ze ook geen melding sturen dat het verzonden is. =/

    Echt hoor, over een uurtje vertrek ik naar de Free Record Shop en kunnen ze die CD steken waar de zon niet schijnt. En dan kunnen ze ook mooi m'n geld teruggeven.

    Capitain schreef:
    That sucks.
    Maar wanneer komt de postbode bij jou? Die sturen dat toch per post, of leveren die dat zelf?

    Rond 9u 's ochtends komen die. =/

    Prodigy schreef:
    (...)
    Rond 9u 's ochtends komen die. =/

    Hm, misschien komt je cd pas morgen om 9u. Als ze het via de post doen dan kan het lang duren. Maar ik ken er allemaal niks van, ik bestel nooit iets online. (cat)

    Capitain schreef:
    (...)
    Hm, misschien komt je cd pas morgen om 9u. Als ze het via de post doen dan kan het lang duren. Maar ik ken er allemaal niks van, ik bestel nooit iets online. (cat)

    Ja, dan krijgen ze hem mooi terug, ik ga zo een andere kopen. Ik bestel daar nooooooit meer iets. =/

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, dan krijgen ze hem mooi terug, ik ga zo een andere kopen. Ik bestel daar nooooooit meer iets. =/

    Daarom dus koop ik nooit iets online. (:

    Ja, maar je woont in België, dus het kan zijn dat het een dag langer duurt (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Ja, maar je woont in België, dus het kan zijn dat het een dag langer duurt (cat)

    Nee, ze zeiden dat hij de dag zelf ging aankomen, omdat ze de CD toch al een week op voorhand in stock hebben. Ik heb het nog speciaal gevraagd, omdat ik echt de dag zelf de CD wilde.

    Dat ze lekker oprotten nu, hoor. =/

    Dat suckt hard.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker