• Vroeger was ik echt over obsessed with Bill. Het begon 3 jaar geleden of zo. Elke avond zat ik filmpjes te kijken en dergelijke. Maar nu kijk ik helemaal anders naar Bill. Ik keek net naar filmpjes waar ie huilt, waar ie eerlijk is in interviews, dingen die me raken. Het is alsof ik hem al jaren ken. Maar dan echt ken. Soms heb ik periodes, waar ik helemaal niet zo vaak aan 'm denk. Maar nu komt alles weer terug. Ik heb vannacht over hem gedroomd, ik ga voor het allereerst naar een concert, ik zal hem dus voor het eerst zien. Misschien is dat wat overweldigend? Want ik kan echt gaan huilen. Ik wil zo hard bij hem zijn. Het is alsof dat zo hoort te zijn. Ik ben niet zo'n fan als iedereen denkt na dit te lezen. Volgens mij is het feit dat hij het nooit zal weten, even heel erg moeilijk voor me. Nu vindt iedereen me zielig, waarschijnlijk. En denkt iedereen: 'Zo voelt iedereen zich.' Maar nee, soms ga ik echt kapot vanbinnen om Bill. Hoewel ik dat nooit, nooit laat zien. Tegen niemand. En ik moest het gewoon kwijt, ookal slaat het voor jullie waarschijnlijk nergens op. Het betekent wel veel voor me dat het er eindelijk na al die tijd uit is.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 11:37 ]

    Dat is kut,
    maar misschien zie je het zelf niet zo, maar je bent echt niet de enige en zult ook niet de laatste zijn die zich zo in hem verliest.

    Je kan er weinig aan doen, veel vinden trootst in het schrijven van FF's met zichzelf als hoofdpersoon. Miss is dat een tip?

    Cherished schreef:
    Dat is kut,
    maar misschien zie je het zelf niet zo, maar je bent echt niet de enige en zult ook niet de laatste zijn die zich zo in hem verliest.

    Je kan er weinig aan doen, veel vinden trootst in het schrijven van FF's met zichzelf als hoofdpersoon. Miss is dat een tip?

    Ik weet wel dat er nog zo mensen zijn. Ik ben niet zo'n blinde fan, maar die tip doe ik. En eigenlijk is dat best een goede tip. Thanks for be the one die m'n verhaal niet negeert.

    Sensible schreef:
    (...)
    Ik weet wel dat er nog zo mensen zijn. Ik ben niet zo'n blinde fan, maar die tip doe ik. En eigenlijk is dat best een goede tip. Thanks for be the one die m'n verhaal niet negeert.

    Geen probleem :)
    Ik snap je volkomen, echtwaar. Ik heb die periode ook gehad, maar ben er wel uit gekomen. Opzich al redelijk snel.
    Maar ook door FF's.
    't relativeert gewoon onbewust. Ofzo.
    Nja je kan altijd pb'en als je wat kwijt wil ^^

    Ik heb hetzelfde als jou en ik vind het best lastig omdat ik weet dat hij gewoon onbereikbaar is..!
    Ik lees gewoon FF's zoals Cherished al zei en dat helpt wel aardig..=)


    Take My Picture Hollywood, I Wanna Be A Star!~Lady GaGa

    Ik snap je best. Mijn verhaal is ook gelijkaardig als het jouwe. Ik 'verwerk' het door FF te schrijven. Het helpt niet 100%, maar toch..


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    het is mooi dat je zoveel om mensen geeft (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Soms is zelfs het onmogelijke, mogelijk. Ik bedoel, ook Bill zal een keer verliefd worden waarvan 50% kans is dat het een fan zal zijn.

    (ik probeer je nu geen valse hoop te geven als mensen daar straks weer over gaan zeiken, alleen als je echt iets heel graag wil moet je er in ieder geval voor gaan, vind ik dan. En als het dan niet lukt heb je in ieder geval alles geprobeert)

    ik ken het, ik heb dat zelfde met Ryo ( een gastje uit een japanse band) :X

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 11:28 ]


    I solemny swear i am up to no good

    BabygirllxTH schreef:
    Soms is zelfs het onmogelijke, mogelijk. Ik bedoel, ook Bill zal een keer verliefd worden waarvan 50% kans is dat het een fan zal zijn.

    (ik probeer je nu geen valse hoop te geven als mensen daar straks weer over gaan zeiken, alleen als je echt iets heel graag wil moet je er in ieder geval voor gaan, vind ik dan. En als het dan niet lukt heb je in ieder geval alles geprobeert)

    Datsoort dingen vind ik juist niet handig om te zeggen. Gewoon omdat je weet dat die kans zó nihil is dat je er beter niet op kan hopen.
    Word je alleen maar ongelukkig van.

    Ik vind je gebruikersnaam heel goed passen bij je topic. Maar dat is niet waar het nu om gaat.
    Ik heb het nooit gehad, en ik kan me ook niet voorstellen hoe het is. Ik vind het wel vreselijk voor jou en andere fans, die er zo aan onderdoorgaan. Al heb je wel een grote stap gemaakt; je hebt het gedeeld met anderen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 12:14 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    Ik vind je gebruikersnaam heel goed passen bij je topic. Maar dat is niet waar het nu om gaat.
    Ik heb het nooit gehad, en ik kan me ook niet voorstellen hoe het is. Ik vind het wel vreselijk voor jou en andere fans, die er zo aan onderdoorgaan. Al heb je wel een grote stap gemaakt; je hebt het gedeeld met anderen.

    Ja, dat is waar. En ik vond het ook kinda moeilijk om die stap te nemen. ;x
    Ik vind het allesinds fijn dat jullie geen kutreacties plaatsen. :')

    Dit kan hard klinken maar, get over it. (:

    Jij bent niet de enige die zich in hem verliest en het is ook niet voorbestemd.

    En dat zeg ik niet om jou te kwetsen, het is gewoon de harde waarheid. En soms moet iemand die waarheid gewoon recht op je af flikkeren, voordat je verder kunt. (:

    Prodigy schreef:
    Dit kan hard klinken maar, get over it. (:

    Jij bent niet de enige die zich in hem verliest en het is ook niet voorbestemd.

    En dat zeg ik niet om jou te kwetsen, het is gewoon de harde waarheid. En soms moet iemand die waarheid gewoon recht op je af flikkeren, voordat je verder kunt. (:

    Ik weet dat je gelijk hebt. En dat maakt het moeilijk, snappie?

    Sensible schreef:
    (...)
    Ik weet dat je gelijk hebt. En dat maakt het moeilijk, snappie?

    Ja, dat snap ik wel. En dan zal ook nog even zo blijven, maar uiteindelijk geraak je er wel over. -hug-

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik wel. En dan zal ook nog even zo blijven, maar uiteindelijk geraak je er wel over. -hug-

    Probably :] Thanks.