• Ik heb besloten om al mijn gedownloade liedjes te gaan vervangen door de cd ervan. Ik begon me schuldig te voelen omdat die artiesten super weinig daarmee verdienen en bovendien is het dan altijd betere kwaliteit.

    Nu mijn vraag, voelen jullie je niet schuldig als je een liedje illegaal download?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 17:18 ]


    Only losers can act the way you do

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het echt fijn om te zien dat er steeds meer mensen op quizlet zijn die het zelfde denken als ik over downloaden. Ik vind het echt super goed van je hoor. Want is idd ook gewoon heel makkelijk om te downloaden, veel goedkoper en alles, maar het is gewoon niet eerlijk en ik kan dat niet meer.

    Ik weet niet eens hoe lang ik al niet meer gedownload heb, maar ik ben wel trots op mezelf (krul). En als de wereld mij niet wil helpen met veranderen, dan begin ik wel alvast alleen met de mensen die het wel wat boeit en dan niet in de muziek maar overal in. Klinkt heel arrogant en stom, maar ik meen het wel.

    Weetjehe, ik vind het niet erg om aan cd's mijn geld uit te geven. Ik heb eerlijk gezegd liever een cd dan een gedownload liedje, maar er zijn genoeg cd's waarvan ik maar een paar nummers leuk vind en dat zou betekenen dat ik meerdere cd's moet kopen voordat ik alle nummers van die artiest heb die ik leuk vind, maar ik vind het wel heel goed van jou. Respecto. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 22:35 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, niet echt over het algemeen. Er zijn wel een paar uitzonderingen, maar over het algemeen denk ik er niet over na. Ik ga voor 1 liedje dat ik leuk vind geen cd kopen. En als ik een artiest heel goed vind, dan koop ik alsnog de cd. Omdat een leuk hoesje een stuk gaver is dan een digitaal nummer.


    As We're Living By The Bass Line

    Nee, ik voel me daar niet schuldig over. Ik koop zat Cd's, maar om van iedere artiest waarvan ik twee liedjes leuk vind meteen een Cd te kopen, is me te veel van het goede. Die liedjes download ik gewoon. Maar voor de rest koop ik best veel Cd's, al begrijpt niet iedereen dat...


    I may not always be perfect, but I'll always try.