• Ik heb besloten om al mijn gedownloade liedjes te gaan vervangen door de cd ervan. Ik begon me schuldig te voelen omdat die artiesten super weinig daarmee verdienen en bovendien is het dan altijd betere kwaliteit.

    Nu mijn vraag, voelen jullie je niet schuldig als je een liedje illegaal download?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 17:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Sentiment schreef:
    (...)

    Voor jouw is school misschien makkelijker dan voor mij.

    Lieve schat (ik zit bij Exercitus op school en bij onze school is havo en vwo hetzelfde alleen havo moet het allemaal in 1 jaar minder doen.
    En ik heb ook baantje en heb ook vrije tijd?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik download niet illegaal. Ik koop mijn liedjes via Itunes :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee. Want sommige CD's die ik wil verkopen ze niet in Nederland of voor 30,- (cat)
    Alleen als ik de artiest zelf al geweldig vind koop ik de CD.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet echt, bands moeten nu toch verdienen aan andere dingen zoals merchandise en concerten.
    Ik heb zelfs van de drummer van Powerspace (Amerikaanse band) een download link van hun album gekregen.
    maar van bands die ik echt heel leuk vind koop ik wel de CD :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    Niet echt, bands moeten nu toch verdienen aan andere dingen zoals merchandise en concerten.
    Ik heb zelfs van de drummer van Powerspace (Amerikaanse band) een download link van hun album gekregen.
    maar van bands die ik echt heel leuk vind koop ik wel de CD :)
    Hahah okey, sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik echt heel erg dom. Dan gooit hij dus keihard zijn eigen ruiten in x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah okey, sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik echt heel erg dom. Dan gooit hij dus keihard zijn eigen ruiten in x.x


    Nouja, hij zei dat ze het 'illegaal' downloaden toch niet tegen konden gaan en dat ze aan andere dingen moeten verdienen.
    Ik vraag me wel af hoe hij aan z'n geld/inkomen komt :x

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 15:23 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    (...)

    Nouja, hij zei dat ze het 'illegaal' downloaden toch niet tegen konden gaan en dat ze aan andere dingen moeten verdienen.
    Ik vraag me wel af hoe hij aan z'n geld/inkomen komt 8D
    Hahah stiekem is hij gewoon drugsdealer ofzo :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah stiekem is hij gewoon drugsdealer ofzo :'DD


    Ja vast 8D maar het lijkt me dat hij nog een andere baan zou moeten hebben, want zo bekend zijn ze niet ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nee. Ahoewel ik wel de CD's koop van artiesten waar ik écht fan van ben. Zoals Linki Park en OneRepublic. Ohja, de componisten (zoals Hans Zimmer) kan ik nergens vinden op CD ._. Dus download ik ze maar.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 15:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Soms wel

    maar meestal
    haal ik daarna
    wel de cd :'D

    Of ik vraag versies van mensen die hem hebben (A)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik voel me niet schuldig! :)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Niet echt nee ^^


    Happiness hit her like a train on a track

    Seabiscuit schreef:
    Was hier niet al een soortgelijk topic over? :3
    Maar nee, niet echt. Bij sommige artiesten wel en daar koop ik gewoon de cd van. :Y)


    Let's do this poo

    Nee eignlijk niet :'D
    maar je kan ook alle liedjes op een CD zetten ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nee (:
    Ik koop alleen cd's, echt heel weinig, als ik erg grote fan ben van de band/zanger(es), en anders download ik er misschien een paar liedjes van. Trouwens, ze verdienen al genoeg met interviews, optredens, reclame, ..


    007