• Ik heb besloten om al mijn gedownloade liedjes te gaan vervangen door de cd ervan. Ik begon me schuldig te voelen omdat die artiesten super weinig daarmee verdienen en bovendien is het dan altijd betere kwaliteit.

    Nu mijn vraag, voelen jullie je niet schuldig als je een liedje illegaal download?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 17:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Neen, helemaal niet.
    Iedereen doet het dusjaaa.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Vroeger niet.. nu wel.
    Sinds kort download ik niet zo veel meer. Enkel de liedjes dat ik niet zo graag hoor. Bijvoorbeeld eenmaal een liedje van die artiest en dan weer een van een andere.
    Hoor ik ze allemaal graag dan koop ik de cd (:

    nope (:

    maar ik ga alle LP albums die ik niet heb kopen omdat ik een verzameling wil beginnen ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik koop meestal de cd's van th :Y)

    nee, eigenlijk niet.
    Soms koop ik wel een cd gewoon omdat ik die dan wil hebben ofzo =3
    maar als ik maar 1 liedje ervan leuk vindt, ga ik niet die hele cd kopen. Dat vind ik onzin =x

    ik download allen legaal

    Devious schreef:
    (...)
    Downloaden is niet verboden als het voor eigen gebruik is. ._.

    HEt is heel krom geregeld,downloden is volgens mij niet verboden maar uploden wel,ofzo.Daarom is het heel onduidelijk en ik hbe ergens gehoord dat ze het helemaal willen verbieden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    HEt is heel krom geregeld,downloden is volgens mij niet verboden maar uploden wel,ofzo.Daarom is het heel onduidelijk en ik hbe ergens gehoord dat ze het helemaal willen verbieden

    Downloaden is verboden als je het gaat verkopen ofzo, wat logisch is, maar voor eigen gebruik is het zover ik weet legaal. Dus waarom zou ik mij dan schuldig moeten voelen als ik download?

    Devious schreef:
    (...)
    Downloaden is verboden als je het gaat verkopen ofzo, wat logisch is, maar voor eigen gebruik is het zover ik weet legaal. Dus waarom zou ik mij dan schuldig moeten voelen als ik download?
    Maar waarom heet het dan iligaal downloden,volgens mij mag alleen legaal downloden.Vandaar het llegaal en illigaal gedeelte.Het is heel krom geregeld,volgensmij weet niemand presies hoe het zit.In NL dan in BE weet ik het niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niet echt,
    ik denk daar niet bij na. :]

    Exercitus schreef:
    (...)Maar waarom heet het dan iligaal downloden,volgens mij mag alleen legaal downloden.Vandaar het llegaal en illigaal gedeelte.Het is heel krom geregeld,volgensmij weet niemand presies hoe het zit.In NL dan in BE weet ik het niet

    Dan moeten ze maar duidelijke wetten maken. ._.

    Devious schreef:
    (...)
    Dan moeten ze maar duidelijke wetten maken. ._.

    Doen ze niet,dat is altijd bij de politiek,harstike onduidelijk.Net zo als met drugs,je mag voor zoveel hebben maar maken en verkopen mag niet..


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het echt fijn om te zien dat er steeds meer mensen op quizlet zijn die het zelfde denken als ik over downloaden. Ik vind het echt super goed van je hoor. Want is idd ook gewoon heel makkelijk om te downloaden, veel goedkoper en alles, maar het is gewoon niet eerlijk en ik kan dat niet meer.

    Ik weet niet eens hoe lang ik al niet meer gedownload heb, maar ik ben wel trots op mezelf (krul). En als de wereld mij niet wil helpen met veranderen, dan begin ik wel alvast alleen met de mensen die het wel wat boeit en dan niet in de muziek maar overal in. Klinkt heel arrogant en stom, maar ik meen het wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Devious schreef:
    (...)
    Downloaden is verboden als je het gaat verkopen ofzo, wat logisch is, maar voor eigen gebruik is het zover ik weet legaal. Dus waarom zou ik mij dan schuldig moeten voelen als ik download?
    Nou of je je schuldig moet voelen, dat moet je zelf weten natuurlijk. Er is niemand die echt het recht heeft om jou te zeggen 'voel je schudlig'. Maar diegene die het online zet die paast iets door aan anderen zodat zij er niet voor hoeven te betalen. Mensen vinden dan dat ze niet schuldig zijn die downloaden, omdat ze 'niets fout doen' maar ze gaan er zeg maar wel allemaal gewoon in mee.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 14:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Deels wel ja maar ik heb simpel weg het geld gewoon niet. Ik heb wel een baan maar ik heb een scooter die ik moet onderhouden en vullen met benzine en mijn telefoon en ik ben aan het sparen voor op kamers te gaan. Maar zodra ik meer geld ter beschikking krijg zal ik echt wel over gaan op cd's


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.