• Ik was daarstraks een het huilen, mwhaha. Nee, ik huil rap dus. Maar ik had dus ontdekt dat mijn geld gestolen was op school. Was maar 35 euro, maar nu kan ik deze maand niets meer doen, en geen geld meer op mijn gsm zetten, dat betekend dat ik niet meer kan smsn met een paar lekkere dingen en ik ben boos op wie me dat aandoet.
    En net zei Lothar, iemand van mijn klas, dat hij ook 25 euro kwijt is. Dus ben ik niet de enige.
    Man, ik word altijd bestolen > <

    oja, ik wil nog wat zeggen maar het is vast niet de moeite waard om er een topic over te openen, ik heb een lekkere poster van Fernando Torres gekocht vandaag <3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 21:11 ]


    Some people make the world special just by being in it

    MÁÁR 35 euro? Hallo, dat is de helft van het geld, dat ik cash voor de moment bezit :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    omygoshh serieus dat is echt kut ookal is het niet heel veel alsnog!

    Beterschap met het overleven van deze maand xd

    xGOSSIP schreef:
    MÁÁR 35 euro? Hallo, dat is de helft van het geld, dat ik cash voor de moment bezit :O

    Dat was ook het enige dat ik bezàt > <


    Some people make the world special just by being in it

    Op onze school wordt er ook veel gestolen! Daarom neem ik ook nooit veel geld mee naar't school.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij ons is er naar het schijnt ook gestolen... Reslutaat: niemand mag meer in de gebouwen zijn tijdens de pauze...

    Ik leef met je mee


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Alysse schreef:
    (...)
    Dat was ook het enige dat ik bezàt > <

    Zoiets is wel heel k*t .. Hopelijk krijg je het terug ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    :O weetje hoeveel dat is :O

    Ik haat zulke mensen die stelen van andere :S

    Nouu ik hoop dat je je geld nog vind en anders hoop ik dat er een keertje op de straat €35 euro ligt voor jou :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dat is heel erg kut. Ga er mee naar je mentor, én doe aangifte. Ik vind dat je mentor een klassegesprek moet doen, schijnbaar is het gewoon iemand uit je klas. Vind het echt lullig voor je. Hoop dat het, op wonderbaarlijke wijze, nog terrecht komt ofzo <3

    xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom neem je zoveel geld mee naar school?Ik neem nooi meer dan 3 euro mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Zoiets is wel heel k*t .. Hopelijk krijg je het terug ;)

    Van wie zou ik het terug krijgen? Van degene die het heeft gestolen? Ja vast, ik zie hem al terug komen met het geld, ghaha:'D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Maar 35€?! Ik vind dat best veel, zekers als dat het enigste is dat je had. >-<
    Nou, dat suckt wel heel erg hard. 0o Kan je dat niet gaan melden ofzo?

    Maybellyne schreef:
    Bij ons is er naar het schijnt ook gestolen... Reslutaat: niemand mag meer in de gebouwen zijn tijdens de pauze...

    Ik leef met je mee

    Da's bij ons al jaren zo!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Exercitus schreef:
    Waarom neem je zoveel geld mee naar school?Ik neem nooi meer dan 3 euro mee.

    Nuja, ik was de dag daarvoor gaan shoppen, en dat geld stak er nog in :')


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Van wie zou ik het terug krijgen? Van degene die het heeft gestolen? Ja vast, ik zie hem al terug komen met het geld, ghaha:'D
    x

    Ik bedoel, dat ze de dader vinden, & je dan het geld terugkrijgt ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Unhearted schreef:
    Maar 35€?! Ik vind dat best veel, zekers als dat het enigste is dat je had. >-<
    Nou, dat suckt wel heel erg hard. 0o Kan je dat niet gaan melden ofzo?

    Ga ik morgen doen :')


    Some people make the world special just by being in it