• Hallo iedereen!

    Ik doe mee aan een wedstrijd van Hema, en ik heb hiervoor heel wat stemmen nodig... Ik heb mijn Facebook al volgespamd, maar ik heb nog lang niet genoeg stemmen :/. Je kan stemmen door op de link te klikken en op Vibe te stemmen :)

    Als jullie tips hebben waarmee ik ook meer stemmen zou kunnen halen: shoot :)

    Dankjewel!!

    http://schoolactie.hema.be/#/gallery

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 15:00 ]

    Een account aanmaken enkel hiervoor?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Altijd het zelfde, mensen die hiervoor een account aanmaken en die je daarna nooit meer terug ziet. Ik ga niet stemmen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je nou eerst eens een tijdje hier rond hangt en vrienden maakt enzo voordat je om dit soort dingen gaat vragen, is de kans een stuk groter dat je ook daadwerkelijk stemmen krijgt. Tip cm van de dag.:d


    You were born original, don't die as a copy.

    Awwww ^ maakt toch niet uit, dat kind maakt helemaal account aan she trying , she deserves it


    Everything is illuminated by the light of our past.

    SPECS schreef:
    Altijd het zelfde, mensen die hiervoor een account aanmaken en die je daarna nooit meer terug ziet. Ik ga niet stemmen.


    16 - 09 - '17

    Wat SPECS zojuist heeft gezegd. Plus, diegene die momenteel op de eerste plek staat, verdient dat ook wel, omdat er zo te zien erg veel moeite in zijn/haar mooie kaft zit. Jij hebt een whiteboard volgekalkt and that's it. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb op je gestemd, ga zo door meid !

    (K)(H)(K)(yeah)

    Als je toch een account aan hebt gemaakt, bekijk de site is. Het is echt de moeite waard!


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    Dankjewel voor de lieve reacties! Ik heb inderdaad al eens rondgekeken op de site, ziet er echt leuk uit!

    PsychoYandere schreef:
    Als je toch een account aan hebt gemaakt, bekijk de site is. Het is echt de moeite waard!

    En over iets minder dan een maand kan je je username veranderen (;

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 15:57 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    En over iets minder dan een maand kan je je username veranderen (;

    Dat kan direct na het aanmaken van een account (dacht ik?). (:

    Zapdos schreef:
    (...)
    Dat kan direct na het aanmaken van een account (dacht ik?). (:

    Vast wel x)


    in love with the fictional characters, I'm sorry