• Vandaag heeft een jongen mij voor de eerste keer mij mooi genoemd. Zo echt gezegd van, gij bent eigenlijk wel mooi. : D

    Ik werd super rood. Ik wist ni hoe ik daar op moest reageeren. Ik draaide mijn hoofd weg en zei stilletjes Dank u. Haha ik ben een seut. : D

    Voor zo iets blozen. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    :D
    dat kan ik geloven, dat is gewoon zalig om dat te horen :D


    Moving on but never letting go

    Jij bent geen seut. Je had het misschien gewoon niet verwacht. En dat is dan begrijpelijk dat je bloost. Dat doe ik ook steeds.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cute! :3

    Vandaag fietste ik naar huis, maar twee jongens liepen voor mij en eentje zei tegen de andere: 'Ga eens uit de weg.' en toen ging hij uit de weg en fietste ik voorbij en toen zei die ene gast: 'Das een lekkere, ze'

    En toen was ik kei blij, omdat niemand dat ooit al over mij gezegd had. :3


    Let the Night embrace you

    Empire schreef:
    Cute! :3

    Vandaag fietste ik naar huis, maar twee jongens liepen voor mij en eentje zei tegen de andere: 'Ga eens uit de weg.' en toen ging hij uit de weg en fietste ik voorbij en toen zei die ene gast: 'Das een lekkere, ze'

    En toen was ik kei blij, omdat niemand dat ooit al over mij gezegd had. :3

    Dat heb ik wel vaker ze. Ik fietste laatst voorbij een paar gasten en hoorde ik zo een gast zeggen. 'Die ziet er goe uit seg' Maar ze hebben nog nooi echt gezegd van Jij bent mooi. Da was even wat woot? : D


    We'll never be as young as we are tonight

    leuuuk ^^

    altijd leuk om te horen =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ken een jongen. En hij had een keer een meisje uit mijn jaar gezien en toen vroeg hij aan mij of ik haar kende, want hij vond haar wel mooi. Ik helemaal verbaasd dat hij haar niet lekker noemde of zo, zoals de meeste jongens xD

    Maar, leuk dat iemand zoiets tegen je zegt (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 22:18 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik bloos heel snel, en dat suckt echt. 0o
    Dat is echt een familietrekje bij ons. >-<
    Maar dat is natuurlijk wel leuk om te horen, hèhè. :')

    Ach joh, ik bloos ook steeds. Echt voor het minste. En als een jongen zegt dat ik mooi ben, dan ontploft mijn hoofd. Het is anders wel lief van die jongen, om dat zo te zeggen :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California