• Ik heb dus een vraag =D Ik weet niet of jullie nog allemaal online zijn, maar mijn vraag; Gaan jullie ouders mee? ;x
    Ik dacht een idee te hebben om mijn vader mee te nemen naar het concert en dus ook naar binnen naar het concert zelf en dat hij ook blijft die nacht van maandag naar dinsdag. Maar, mijn moeder lachtte mij zo ongeveer vierkant uit, want zij vind dat het veel leuker is als gewoon fans onder elkaar kletsen en lol hebben die nacht... =D

    Dus, wie neemt zijn ouders mee? ;o

    Mijn moeder is 14 juni mee geweest en ze vond het super!
    Ik heb gevraagd of ze dit keer weer mee wil, maar ik ga al met een vriendin mee en we gaan er 's nachts al heen.. Daarom wil ze niet mee. Best jammer..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    I dont think dat veel hun ouders mee zullen nemen om daar ook nog blijven slape met ouders :')
    Ik zou het in iedergeval niet doen!
    Een concert met me vader vind ik nog wel gaan maar ouders die daar ook blijven slapen... Neeh!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 22:58 ]


    dream, dare, fly!

    Seabiscuit schreef:
    Mijn moeder is 14 juni mee geweest en ze vond het super!
    Ik heb gevraagd of ze dit keer weer mee wil, maar ik ga al met een vriendin mee en we gaan er 's nachts al heen.. Daarom wil ze niet mee. Best jammer..


    Nacht van Dinsdag? ;o

    ANNExROCKT schreef:
    I dont think dat veel hun ouders mee zullen nemen om daar ook nog blijven slape met ouders :')
    Ik zou het in iedergeval niet doen!
    Een concert met me vader vind ik nog wel gaan maar ouders die daar ook blijven slapen... Neeh!


    Oké =3

    De nacht van maandag op dinsdag ja. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    De nacht van maandag op dinsdag ja. (:


    Dan ga ik jou waarschijnlijk ook zien ;D

    Whooeeee vetjes! : D
    Is nog niet 100 % zeker.. maar waarschijnlijk wel. Als m'n moeder me ziek wil melden van school, omg. x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    Whooeeee vetjes! : D
    Is nog niet 100 % zeker.. maar waarschijnlijk wel. Als m'n moeder me ziek wil melden van school, omg. x_x


    Gash, heb jij geen vakantie dan? ;x
    Ik ga er Maandag ochtend al heen, want ik heb vakantie, anders had ik Dinsdag pas kunnen gaan, maar me moeder had me dan wel ziek gemeld =D

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Gash, heb jij geen vakantie dan? ;x
    Ik ga er Maandag ochtend al heen, want ik heb vakantie, anders had ik Dinsdag pas kunnen gaan, maar me moeder had me dan wel ziek gemeld =D

    - jaloers - Nee, ik heb de week ervoor al vakantie. Kutschool :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    (...)
    - jaloers - Nee, ik heb de week ervoor al vakantie. Kutschool :X


    Ooohh. Dat is fock. Maar is jou moeder 'relax' ? Mijn ouders wel =D Toen met 4 maart had ik een week daarvoor vakantie en had ik dus gewoon school met het concert, maar ik mocht maandag, dinsdag en woensdag spijbelen <3

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Ooohh. Dat is fock. Maar is jou moeder 'relax' ? Mijn ouders wel =D Toen met 4 maart had ik een week daarvoor vakantie en had ik dus gewoon school met het concert, maar ik mocht maandag, dinsdag en woensdag spijbelen <3

    Hahaha ja, mijn ouders ook wel. M'n moeder vind Tokio Hotel zelf ook helemaal geweldig, dus ze moet wel :'D Nee grapje. Maar ik beloof gewoon dat ik tot het concert niet meer ziek zal zijn zodat ik dan wel één dagje kan missen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    *Ps. Die maandag daarvoor heb ik sowieso vrij _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    (...)
    Hahaha ja, mijn ouders ook wel. M'n moeder vind Tokio Hotel zelf ook helemaal geweldig, dus ze moet wel :'D Nee grapje. Maar ik beloof gewoon dat ik tot het concert niet meer ziek zal zijn zodat ik dan wel één dagje kan missen (:


    Whehe x3 dat zal heus wel lukken denk ik ! Ik heb er gewoon zóveel zin in ! :p

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Whehe x3 dat zal heus wel lukken denk ik ! Ik heb er gewoon zóveel zin in ! :p

    Jaaaa ik ook! Eerst maar hopen dat ik kaartjes kan bemachtigen :'D Aangezien ik die 31 oktober ook een dagje wegga met m'n moeder en zusje -.-' Damn, moet ze net die dag uitkiezen he. Maar ik las op livenation dat de kaartverkoop om 9.00 uur begint dus dan ben ik nog wel thuis _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    (...)
    Jaaaa ik ook! Eerst maar hopen dat ik kaartjes kan bemachtigen :'D Aangezien ik die 31 oktober ook een dagje wegga met m'n moeder en zusje -.-' Damn, moet ze net die dag uitkiezen he. Maar ik las op livenation dat de kaartverkoop om 9.00 uur begint dus dan ben ik nog wel thuis _O_


    Nou dat is wel fijn dan =3 Ik ga dan vroeg op de fiets om een kaartje te halen. Ik koop mijn kaartje bij freerecordshop. =]