• Ik was daarstraks een het huilen, mwhaha. Nee, ik huil rap dus. Maar ik had dus ontdekt dat mijn geld gestolen was op school. Was maar 35 euro, maar nu kan ik deze maand niets meer doen, en geen geld meer op mijn gsm zetten, dat betekend dat ik niet meer kan smsn met een paar lekkere dingen en ik ben boos op wie me dat aandoet.
    En net zei Lothar, iemand van mijn klas, dat hij ook 25 euro kwijt is. Dus ben ik niet de enige.
    Man, ik word altijd bestolen > <

    oja, ik wil nog wat zeggen maar het is vast niet de moeite waard om er een topic over te openen, ik heb een lekkere poster van Fernando Torres gekocht vandaag <3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 21:11 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ga ik morgen doen :')

    Hopelijk haalt dat iets uit. Al lijkt me dat moeilijk.

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Ik bedoel, dat ze de dader vinden, & je dan het geld terugkrijgt ;)

    Uhu
    ik hoop het ook,
    maar die kans is klein, ghaha. :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Unhearted schreef:
    (...)
    Hopelijk haalt dat iets uit. Al lijkt me dat moeilijk.

    'k vrees er stiekem voor :X. Bij ons heeft zoiets nog nooit geholpen :X.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Alysse schreef:
    (...)
    Uhu
    ik hoop het ook,
    maar die kans is klein, ghaha. :') x

    Je kan nooit weten .. Als ze razzia doen (hebben ze bij ons ook eens gedaan) dan vinden ze het wel snel terug, meestal.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xBabyxFacex schreef:
    :O weetje hoeveel dat is :O

    Ik haat zulke mensen die stelen van andere :S

    Nouu ik hoop dat je je geld nog vind en anders hoop ik dat er een keertje op de straat €35 euro ligt voor jou :X

    Stiekem heb ik de neiging omdat dat gewoon terug te gaan stijlen bij een paar mensen ;x
    Maar dat doe ik niet (A)


    Some people make the world special just by being in it

    AndreasHudec schreef:
    Dat is heel erg kut. Ga er mee naar je mentor, én doe aangifte. Ik vind dat je mentor een klassegesprek moet doen, schijnbaar is het gewoon iemand uit je klas. Vind het echt lullig voor je. Hoop dat het, op wonderbaarlijke wijze, nog terrecht komt ofzo <3

    xx.

    Ja, ik ga het morgen melden. Maar eerst gaan we vragen of er nog bij iemand gestolen is. Want dat weet ik eigenlijk niet. :')
    x


    Some people make the world special just by being in it

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Je kan nooit weten .. Als ze razzia doen (hebben ze bij ons ook eens gedaan) dan vinden ze het wel snel terug, meestal.

    Doen ze vast neit. 2 jaar geleden was er ook gestolen en hebben ze ook niets gedaan. Gewoon niets he ? O.o


    Some people make the world special just by being in it

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Da's bij ons al jaren zo!ö


    Jah, bij osn eigenlijk ook, maar nu nemen ze het echt serieus.
    Met overal waarschuwingen enzo...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja, ik ga het morgen melden. Maar eerst gaan we vragen of er nog bij iemand gestolen is. Want dat weet ik eigenlijk niet. :')
    x
    Alsnog, vind het echt lullig voor je. Hoop dat je op zijn minst weet wie het uiteindelijk gedaan heeft ofzo. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Pff, ik slaag die gast of vrouw wie dat gedaan heeft wel in elkaar voor jou (baby)


    Only losers can act the way you do

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Alsnog, vind het echt lullig voor je. Hoop dat je op zijn minst weet wie het uiteindelijk gedaan heeft ofzo. (flower)

    Ach, vast ga ik dat nooit weten. & Ik was net zo blij dat mijn moeke dit weekend me 15 euro gaf zodat ik mijn gsm nog eens kon opladen. Ghaha. Dank je in ieder geval, :')

    x


    Some people make the world special just by being in it

    Destroyed schreef:
    Pff, ik slaag die gast of vrouw wie dat gedaan heeft wel in elkaar voor jou (baby)

    Goed zo,
    Nu kan ik amper met jou broer smsn (huil)


    Some people make the world special just by being in it

    35 euro is best wel veel hoor ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Zo veel geld.. ö
    Zo erg.

    Er is vandaag een klasgesprek geweest, daarover. Maar natuurlijk had ik niet verwacht dat er iemand ging zeggen opeens 60 euro rijker te zijn. Of dat iemand weet wie het gedaan heeft.
    Natuurlijk zeggen die leerkrachten allemaal dat het mijn eigen schuld is omdat ik mijn rugzak maar in de boekentasseklas moet zetten, maar daar is mijn geld ook al één gepikt geweest en tijdens de middag mogen we onze rugzak niet mee naar de refter nemen, dus > <


    Some people make the world special just by being in it