• Waarom ze vrienden, mensen noemen die er altijd voor je moeten zijn, je moet kunnen vertrouwen, ze mensen moeten zijn die je niet in de steek laten, en er voor je willen zijn. Omdat tegenwoordig je vrienden alleen nog maar mensen kunt noemen die je alleen maar nodig hebben wanneer ze in de put zitten en je laten voelen dat je belangrijk voor hun bent, terwijl ze daarna alleen maar aan zichzelf denken. [Dit moet je met een frustrerende toon lezen zonder punt en komma's ertussen. -zo zat het in mijn hoofd eigenlijk :')]
    -Oké, sorry voor mijn raar gedoe, dit moest er gewoon eventjes uit. Want dit is nu al de zoveelste keren dat vrienden iets flikken bij mij wat ik niet leuk vind.-

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 18:56 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, maar ik denk dat het erger is als je denkt vrienden te hebben en ze dat eigenlijk niet zijn.

    Dat is eerder een marteling, als je er achter komt. En als je er dan achterkomt, je het niet begrijpt hoe blind je bent geweest de hele tijd dat je er nog mee overeen kwam.

    Ik weet precies wat je bedoeld, andere mensen altijd helpen maar heb ik eens de hulp nodig van iemand anders, mag ik het zelf oplossen. Een ander een goed gevoel geven door er te zijn voor ze, maar die 'vrienden' geven mij gewoon een kut gevoel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik weet precies wat je bedoeld, andere mensen altijd helpen maar heb ik eens de hulp nodig van iemand anders, mag ik het zelf oplossen. Een ander een goed gevoel geven door er te zijn voor ze, maar die 'vrienden' geven mij gewoon een kut gevoel.

    Ja inderdaad. Maar het voelt ook wel goed, wanneer je weet dat je iemand echt hebt geholpen, en die persoon zich een stuk beter voelt als voor dat je ze hielp. Maar het moment dat je dan echt doorbreekt, en je echt iemand nodig hebt. Is er gewoon niemand dat zo hard zijn best voor je zal doen als jij voor iedereen ooit hebt gedaan.

    Eigenlijk heb ik niet zoveel vrienden. Doordat wat jij nu net zegt, en omdat ik ze gewoon allemaal krijtraak. Ik heb 4 beste vriendinnen, één ken ik al mijn hele leven, één ken ik vanaf de 1e klas, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel alsof zij niet de allerbeste vriendin is die er is -en ja daar heb ik zo mijn redenen voor-, en die andere twee die ken ik via internet, en aan hen kan ik gewoon alles vertellen. Ze zijn gewoon mijn steun en toeverlaat. Melanie en Katerina<3.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je hebt een punt. Gelukkig heb ik een paar échte vriendinnen.


    Never run out of reasons to smile...

    Destroyed schreef:
    Je hebt wel een punt.


    None but ourselves can free our minds.

    Weet je? Mensen zijn kut, vertrouw alleen op jezelf en op niemand anders. Tenslotte ben jij de enige die je zelf kan vertrouwen en die jou geheimen nooit zou doorvertellen en bij vrienden, zelfs heel close vrienden, kan je dat wel hebben.

    Conspiracy schreef:
    Weet je? Mensen zijn kut, vertrouw alleen op jezelf en op niemand anders. Tenslotte ben jij de enige die je zelf kan vertrouwen en die jou geheimen nooit zou doorvertellen en bij vrienden, zelfs heel close vrienden, kan je dat wel hebben.

    Weetje, dat dit heel maar dan ook héél zielig klinkt. Maar dat de enigste is waar dat ik echt, maar dan ook echt mezelf durf zijn, hoe ik echt ben. Gewoon mijn teddybeer is Oo"

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Weetje, dat dit heel maar dan ook héél zielig klinkt. Maar dat de enigste is waar dat ik echt, maar dan ook echt mezelf durf zijn, hoe ik echt ben. Gewoon mijn teddybeer is Oo"

    Dat is niet zielig hoor ;d De enige waar ik mezelf echt kan en durf te zijn is bij mijn hond en ook bij mijn pinguïn -knuffel-

    Believe me. I get the feeling. ><


    We'll never be as young as we are tonight

    Conspiracy schreef:
    Weet je? Mensen zijn kut, vertrouw alleen op jezelf en op niemand anders. Tenslotte ben jij de enige die je zelf kan vertrouwen en die jou geheimen nooit zou doorvertellen en bij vrienden, zelfs heel close vrienden, kan je dat wel hebben.
    indeed , en je moet voor je eigen toekomst zorgen , anderen mogen je niet meeslepen in hun verdriet of wat dan ook

    klinkt allemaal wel heel grof , mr ik lees hier dat velen al te vaak gekwetst zijn ;o dus we moeten leren uit fouten uit het verleden


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat is niet zielig hoor ;d De enige waar ik mezelf echt kan en durf te zijn is bij mijn hond en ook bij mijn pinguïn -knuffel-

    Ohja, de hond ook. Maar die kan nog weg lopen (':

    Seel schreef:
    (...)indeed , en je moet voor je eigen toekomst zorgen , anderen mogen je niet meeslepen in hun verdriet of wat dan ook

    klinkt allemaal wel heel grof , mr ik lees hier dat velen al te vaak gekwetst zijn ;o dus we moeten leren uit fouten uit het verleden

    Dat is het probleem bij de meeste mensen, bij bijna iedereen. Die laten zich meeslepen in het verdriet van anderen.