• 1) De th tempel is verwoest :O ( god damn ) dit wil ik niet zomaar laten gebeuren..Dus ik vraag hier je naam te zetten en daaronder een berichtje aan de vandalen: Zo 100 stemmen en dan zien bezoekers van quizlet dat wij dit niet pikken!!

    Naam: Waldo
    Berichtje: Hallo lezers!!! Ik ben heel erg teleurgesteld dat je zoiets doet! En ik hoop dat je ons helpt met deze actie!! De TH tempel was belangrijk voor fans en de band.. dus go to hell vandalen


    i hate everyone

    stem hier hier hier onder


    i hate everyone

    die tempel is een bushokje.


    You'd took my breath but I'll survive.

    weet ik..


    i hate everyone

    oke


    You'd took my breath but I'll survive.

    Meen je? een bushokje ^^
    Oké... x'D
    Nja, alsnog.. het moet gewoon niet verwoest worden ;@@


    naam; Meline

    Berichtje:
    Hoezo zielig dat je zoiets moltt!
    Laat mensen fan van iets zijn, en als jij geen fan bent toevallig ga met je eigen leven door!! Laat andere gwoon.
    SUCK ON VANDALEN!! SEE YOU IN HELL.

    Nja.. euhm zoiets?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    naam:wendy

    beritscht:
    suckers!!!


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    naam: Robin.
    Dit is heel zielig. :S
    Blijf gewoon van dingen af waar je niet aan hoeft te komen! Heel veel fans worden hiermee gekwetst en dat is niet leuk! :P
    Ga zelf je leven vergallen!


    Träume sind wirklich!!

    Naam; Julia

    Get a fucking live! Iemands dierbare dingen mollen! Ga erfstukken van je moeder mollen, kijken hoe zij reageert. Pff... vele fans wouden nog eens naar die tempel, maarja, door hobbyloze mensen kan dat dus niet meer.

    Jaa kweetet

    I know!

    Het is zo F*CKING ZIELIG!


    ' Yes, music is the new religion_

    ik ben dit weekend naar Loitsche geweest, best wel droevig.. de plaats waar die tempel stond is nu fucking leeg... :( najaa, ze gaan het herbouwen, dat is tog al iets e ^^

    WTF! Ik mis wat xD was er een TH tempel xD *lacht zich helemaal vlak tegen de grond aan...* Poepoe.. Dat lachen doet een mens goed... Maar goed... Vernielen is sowieso zwak ik stem ook mee xD
    Naam: Emma
    Berichtje: Ga jezelf maar slaan als je je verveeld xD

    Naam: SHauni
    Berichtje:
    ze gaan het heropbouwen! xD das toch iets!
    en waarom deden ze dat nu?
    om "stoer" te zijn!!
    OMG!
    xHvj

    Naam: Amy
    Berichtje:
    Jullie uit jullie moeders baarmoeder gerukt kut gezwel, Gaa je moeders hoofd uit elkaar halen daar leer je nog wat van inplaats van de tempel der TH te mollen.

    Zo goed xD?

    Naam : Katjana
    Bericht : Damn, hoe zielig kan je zijn om dat bushokje te vernielen?! Als je niet moet weten van Tokio Hotel laat de fans dan verdorie met rust! Get a life!!