• Waarom ze vrienden, mensen noemen die er altijd voor je moeten zijn, je moet kunnen vertrouwen, ze mensen moeten zijn die je niet in de steek laten, en er voor je willen zijn. Omdat tegenwoordig je vrienden alleen nog maar mensen kunt noemen die je alleen maar nodig hebben wanneer ze in de put zitten en je laten voelen dat je belangrijk voor hun bent, terwijl ze daarna alleen maar aan zichzelf denken. [Dit moet je met een frustrerende toon lezen zonder punt en komma's ertussen. -zo zat het in mijn hoofd eigenlijk :')]
    -Oké, sorry voor mijn raar gedoe, dit moest er gewoon eventjes uit. Want dit is nu al de zoveelste keren dat vrienden iets flikken bij mij wat ik niet leuk vind.-

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 18:56 ]

    Je hebt wel een punt.
    Gelukkig heb ik vier vriendinnen waar ik heel close mee ben en steeds op hen kan rekenen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 18:57 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het gaat heel vaak zo, maar meestal hebben ze niet eens door hoe egocentrisch ze zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het helemaal met je eens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dat is altijd zo ;D
    Echte vrienden zijn zo moeilijk te vinden. Maar dat wist je vast wel..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tha, dat klinkt vrij bekend in de oren. Toen ik in de lagere school zat had ik 'vrienden' die me nodig hadden als ze in de put zaten of iets niet wist. And ik met mijn domme kop stond er altijd voor hun. Raad nu eens; Met die wijven heb ik al een heel jaar ruzie - omdat er één wijf boos op mij is en de rest maar volgt. Stank voor dank noem ik dat.
    Maar ik vind dat je gelijk hebt; Vrienden moeten er altijd voor je zijn en niet alleen als zij jou nodig hebben. Dan zijn het tenslotte geen echte vrienden. Gelukkig heb ik er nu een paar gevonden die ik als echte vriend kan beschouwen.

    Je hebt wel een punt.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:01 ]


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    Tha, dat klinkt vrij bekend in de oren. Toen ik in de lagere school zat had ik 'vrienden' die me nodig hadden als ze in de put zaten of iets niet wist. And ik met mijn domme kop stond er altijd voor hun. Raad nu eens; Met die wijven heb ik al een heel jaar ruzie - omdat er één wijf boos op mij is en de rest maar volgt. Stank voor dank noem ik dat.
    Maar ik vind dat je gelijk hebt; Vrienden moeten er altijd voor je zijn en niet alleen als zij jou nodig hebben. Dan zijn het tenslotte geen echte vrienden. Gelukkig heb ik er nu een paar gevonden die ik als echte vriend kan beschouwen.

    Dat is echt kut. En het is misschien hard om te zeggen, maar dat ga je echt nog zéér veel in je leven voorkomen, dat je stank voor dank gaat krijgen van 'vrienden'

    Je hebt helemaal gelijk.. Maar gelukkig zijn er altijd nog echte vrienden <3


    Protège moi de mes désirs.

    Tranquillity schreef:
    Je hebt wel een punt.
    Gelukkig heb ik vier vriendinnen waar ik heel close mee ben en steeds op hen kan rekenen.

    Ik voel me echt zielig, dat ik van de vrienden dat ik heb, maar kan zeggen dat er 2 zijn die me nog nooit in de steek hebben gelaten, of me zo een gevoel hebben gegeven. En het ergste dan nog is dat één er van ik maar 1 x op de zoveel maand kan zien, en de ander helemaal niet omdat ze in Roemenië woont --"

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik voel me echt zielig, dat ik van de vrienden dat ik heb, maar kan zeggen dat er 2 zijn die me nog nooit in de steek hebben gelaten, of me zo een gevoel hebben gegeven. En het ergste dan nog is dat één er van ik maar 1 x op de zoveel maand kan zien, en de ander helemaal niet omdat ze in Roemenië woont --"


    Ik heb er 1. Die ken ik daarbij pas 2 jaar, en soms zie ik haar maar 4 keer in het jaar. Daarvoor heb ik zo'n 4 jaar geen echte vrienden gehad.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb er 1. Die ken ik daarbij pas 2 jaar, en soms zie ik haar maar 4 keer in het jaar. Daarvoor heb ik zo'n 4 jaar geen echte vrienden gehad.

    Ooh man, dat is echt kut.

    Assassin schreef:
    Het gaat heel vaak zo, maar meestal hebben ze niet eens door hoe egocentrisch ze zijn.
    Precies.


    Wie du mir, so ich dir.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik voel me echt zielig, dat ik van de vrienden dat ik heb, maar kan zeggen dat er 2 zijn die me nog nooit in de steek hebben gelaten, of me zo een gevoel hebben gegeven. En het ergste dan nog is dat één er van ik maar 1 x op de zoveel maand kan zien, en de ander helemaal niet omdat ze in Roemenië woont --"

    Eerlijk gezegd vind ik dat het niet echt uit maakt of je er een of zestien hebt waar je echt op kan steunen. Zolang je op een iemand altijd terug kan vallen en die je nooit in de steek laat, mag je al blij zijn. Je staat er niet alleen voor en je kan nog altijd nieuwe vrienden maken. Het is wel jammer dat je de ene maar zo weinig ziet. Ik heb het ook met twee meisjes waar ik heel goed me ovreen kom, maar die kan ik alleen in de vakanties zien.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ooh man, dat is echt kut.


    Ja, maar ik denk dat het erger is als je denkt vrienden te hebben en ze dat eigenlijk niet zijn.


    Your make-up is terrible

    de meeste mensen zijn de laatste tijd gewoon niet meer te vertrouwen... al twee keer heeft een beste vriendin mij laten vallen ^^ dan ga je gewoon minder snel mensen vertrouwen; en zeg ik ook nooit meer : oh jij bent mijn beste vriendin..

    ik zou zeggen : je nooit focussen op 1 iemand , want dan raak je toch alleen maar gekwetst ..
    Beste vrienden is toch alleen maar een WOORD ^^ mijn 'beste vriendin' is mijn nicht die ik al 14 jaar ken en dat komt ook deels omdat we elkaar maar 1 keer per maand zien , tenzij in vakanties & julie , die ik maar een keer om het half jaar zie ofzo ;(

    naja ^^

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:05 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H