• Twincest, bandcest (of al die andere dingen van dat soort gerne)

    Wel ik vind er dus niets aan, dus ik zou vragen of iemand me het wil uitleggen waarom sommige onder jullie (de meeste) dit leuk vinden.. ^-^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Esmaye schreef:
    Ikzelf schrijf ook TC.
    Niet omdat ik daarover fantaseer, het is gewoon leuk om over te schrijven. Bovendien weet iedereen dat het fanfic is, dus waarom zou je het niet doen? Je kan toch niet worden tegengehouden.

    Ik vind een normaal, goed verhaal, zoals Teenage Wasteland [TC] van CosmicPurple heel mooi.

    Dat is niet zo'n verhaal van 'Ik ben verliefd op je, BAM, neuken'.

    Sterker nog, ik lees liever Twin- of Bandcest zónder seks als de verhaallijn geweldig is, dan een wat mindere met alleen maar seks.


    Maar zonder seks is het nog anders he, maar ik bedoel die TC mét de seks .. ik vind het nogal raar ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind dat zo lief, omdat ze meestal hun relatie moeten verbergen en dat maakt het verhaal éxtra speciaal.

    Geen idee waarom, maar het doet iets. :9~

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 20:01 ]


    Let the Night embrace you

    Aurelia schreef:
    Het idee vind ik ranzig (ik ben niet zo van de gaysex, lekker ouderwets hetero over het algemeen) maar sommige uitwerkingen vind ik heel goed.


    - hoi ;D

    Ik vind er niets aan, het zelfs vies ><


    Just a simple "I love you" (:

    Een kusje tussen twee bandleden kan. Dat vind ik zelfs njamiee. Maar ga alstublieft ni verder. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik schrijf het zelf en lees het ook graag, niet omdat het broers zijn/bandleden, maar omdat de verhalen met een goede verhaallijn meestal een band dat twee mensen kunnen hebben zo goed weergeven, het is leuker om te lezen dan die andere stomme fanfictie.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    UNCOMMON schreef:
    Ik vind het geweldig om het te lezen ;D
    Me2.

    Vind er niets aan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    niet echt wat voor mij ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Irgendwann schreef:
    Sommigen, ik zeg sommigen twincest zijn echt prachtig geschreven, en die zijn dan echt mooi om te lezen. Maar die komen spijtig genoeg niet vaak voor, de meeste zijn echt ranzig waarvan ik denk; "omg,jak!" Maar van bandcest moet ik zelf niet veel hebben, dat vind ik walgelijk (':!


    Mee eens(A)

    Ik vind het echt vies...


    You can run but not hide

    ik vind sommige wel goor maar sommige ook niet.. Die gene met seks vind ik een beetje ver gezocht!! maar de gewone de leuke verhalen zijn echt kei leukk!!

    Daze schreef:
    Een woord: iew ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind het gewoon echt stom.
    Komaan, vanwaar halen ze het;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    JustLikeYou schreef:
    Ik vind da echt GOOR Brr..

    Me To


    Keep calm and love Zayn Malik =)