• Twincest, bandcest (of al die andere dingen van dat soort gerne)

    Wel ik vind er dus niets aan, dus ik zou vragen of iemand me het wil uitleggen waarom sommige onder jullie (de meeste) dit leuk vinden.. ^-^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind da echt GOOR Brr..


    Stop wishing, Start doing..

    Geil :9~


    Life is hard and then we die

    agreee:Y)
    ik kan echt zo geen verhalen lezen. ik heb 1x 1deel proberen te lezen van twincest en brrr nee ik snap gwn niet hoe iemand op het idee komt dat die samen iets zouden kunnen hebben--' hallo er bestaat iets als goede, hel goede vriendschap

    dus ik behoor tot de groep die het niet leuk vind [/in tgndeel:X]
    MAAR sommige tekeningetjes zijn wel lief (mr dan gewoon waar ze elkaar knuffelen ofzo , ***** vind ik dan te ver)
    XxtomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    JustLikeYou schreef:
    Ik vind da echt GOOR Brr..



    Ja .. ik ook ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is nu niet echt iets voor mij xd


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Het idee vind ik ranzig (ik ben niet zo van de gaysex, lekker ouderwets hetero over het algemeen) maar sommige uitwerkingen vind ik heel goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    tomfreakske schreef:
    agreee:Y)
    ik kan echt zo geen verhalen lezen. ik heb 1x 1deel proberen te lezen van twincest en brrr nee ik snap gwn niet hoe iemand op het idee komt dat die samen iets zouden kunnen hebben--' hallo er bestaat iets als goede, hel goede vriendschap

    dus ik behoor tot de groep die het niet leuk vind [/in tgndeel:X]
    MAAR sommige tekeningetjes zijn wel lief (mr dan gewoon waar ze elkaar knuffelen ofzo , ***** vind ik dan te ver)
    XxtomfreakskexxX



    Jij hebt groot gelijk.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is gewoon ziek. Echt waar. Stel je voor dat iemand een verhaal schrijft over jou en je zus/broer. Bah, ik moet er niet aan denken.

    Emerence schreef:
    (...)


    Jij hebt groot gelijk.

    Danke:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind het geweldig om het te lezen ;D

    Sommigen, ik zeg sommigen twincest zijn echt prachtig geschreven, en die zijn dan echt mooi om te lezen. Maar die komen spijtig genoeg niet vaak voor, de meeste zijn echt ranzig waarvan ik denk; "omg,jak!" Maar van bandcest moet ik zelf niet veel hebben, dat vind ik walgelijk (':!

    Ikzelf schrijf ook TC.
    Niet omdat ik daarover fantaseer, het is gewoon leuk om over te schrijven. Bovendien weet iedereen dat het fanfic is, dus waarom zou je het niet doen? Je kan toch niet worden tegengehouden.

    Ik vind een normaal, goed verhaal, zoals Teenage Wasteland [TC] van CosmicPurple heel mooi.

    Dat is niet zo'n verhaal van 'Ik ben verliefd op je, BAM, neuken'.

    Sterker nog, ik lees liever Twin- of Bandcest zónder seks als de verhaallijn geweldig is, dan een wat mindere met alleen maar seks.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 19:46 ]


    -

    Ik vind het in een woord af-schu-we-lijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een woord: iew ;x


    You're a star in heaven.

    Devious schreef:
    Dat is gewoon ziek. Echt waar. Stel je voor dat iemand een verhaal schrijft over jou en je zus/broer. Bah, ik moet er niet aan denken.

    Mama love you but this trail has got to go I can not grow old in Salems lot.


    No growth of the heart is ever a waste