• Hey mensen ,

    Een paar weken geleden , zat ik midden in de nacht nog beneden iedereen was al naar bed , in de keuken hebben we 2 kleine lichtjes , ik had ze uit gedaan , en ik ging weer zitten op de bank muziek kijken etc..

    En ineens begon dat lichtje te knipperen , en hij ging weer aan , ik geloof in geesten en blabla ..

    Dus ik ging snel naar boven toe , ik hoor ook altijd dingen om me heen , en op de trap lopen , dat is eng ..

    En nu gister dus , ik zat weer alleen benenden in de huiskamer , en ik hooorde de deur de hele tijd kraken en zo , mijn moeders laptop staat in de keuken , en die ging ineens aan , terwijl hij dicht was , en ik hoor heel vaak ook dingen in de Serre ik heb ook heel vaak het gevoel dat er iemand naar me kijkt :S

    Hebben jullie dat soms ook ???

    XOXO

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Omg scary o.O
    niet vaak.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hebben jullie dat soms ook ???


    Bij mij gebeuren ook wel zulke dingen, en dat is echt eng :S

    maar ach.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 17:29 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb heel vaak een bekeken gevoel. Ik word dan helemaal panisch. O_O

    Maar bij jou is het echt creepy O_O


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wij hadden een geest in de straat O_O
    Naja, gelukkig is ie weg, het was een plaaggeest..
    En als ik in het donker naar mijn kamer ging dan voelde ik dat ik werd bekeken :O:|


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Nee, alleen soms dat er iemand achter me staat ofzo, of dat mijn papa er stond en ik had echt het gevoel dat hij er nog altijd stond, maar hij was al weg ;d. But that's just my crazy mind :'D.


    None but ourselves can free our minds.

    dorcha schreef:
    Wij hadden een geest in de straat O_O
    Naja, gelukkig is ie weg, het was een plaaggeest..
    En als ik in het donker naar mijn kamer ging dan voelde ik dat ik werd bekeken :O:|


    Creepy.. >< Ik vind het gevoel echt irritant. Dan kan ik me niet meer concentreren en ik krijg soms woedeaanvallen.. >< (Ik heb ooit bijna mijn stereo door de kamer gegooid :X)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Leuk tog :''D

    Irgendwann schreef:
    Leuk tog :''D


    I'd rather go naked than wear fur.

    In mijn moedershuis ook Daarom woon ik bij mn vader X'''D daar heb ik er geen last van!

    Poppy schreef:
    In mijn moedershuis ook Daarom woon ik bij mn vader X'''D daar heb ik er geen last van!



    Hoorde je daar ook dingen enzo ?? :S


    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ikzelf heb het nog niet meegemaakt maar vorig jaar zijn mijn mama, papa en broer naar Schotland geweest voor een rally. Ik ging niet mee omdat ik geen zin had om heel de tijd in de auto te zitten en 's morgens elke morgen om zes uur op te staan. Hun kamer was een zolderkamertje, gewoon een kamer van het hotel maar dan op de zolder. Mijn mama en broer waren al gaan slapen, mijn broer lag dan bij mijn mama en toen mijn papa kwam zei mama dat hij maar in mijn broer zijn kamer moest slapen. Mijn papa ging dan naar de slaapkamer waar mijn broer normaal lag. Toen hij daar lag hoorde hij constant voetstappen in de gang, ook hoorde hij heel de tijd mensen die hun bagage neerzette. Opeens begon het kraantje van de badkamer te lekken enzo. Mijn papa kwam lijkbleek terug uit dat kamertje en toen wou mijn mama Philippe wakker maken om te zeggen dat hij daar moest liggen maar mijn papa zei: 'Nee, dat kind gaat daar niet slapen!' omdat het daar spookte dus.

    Dat kon dus niet dat er mensen in de gang liepen omdat hun kamer helemaal alleen op de bovenste verdieping lag en om één uur 's nachts gaat er ook niemand meer in de gang lopen enzo o.o


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    Ikzelf heb het nog niet meegemaakt maar vorig jaar zijn mijn mama, papa en broer naar Schotland geweest voor een rally. Ik ging niet mee omdat ik geen zin had om heel de tijd in de auto te zitten en 's morgens elke morgen om zes uur op te staan. Hun kamer was een zolderkamertje, gewoon een kamer van het hotel maar dan op de zolder. Mijn mama en broer waren al gaan slapen, mijn broer lag dan bij mijn mama en toen mijn papa kwam zei mama dat hij maar in mijn broer zijn kamer moest slapen. Mijn papa ging dan naar de slaapkamer waar mijn broer normaal lag. Toen hij daar lag hoorde hij constant voetstappen in de gang, ook hoorde hij heel de tijd mensen die hun bagage neerzette. Opeens begon het kraantje van de badkamer te lekken enzo. Mijn papa kwam lijkbleek terug uit dat kamertje en toen wou mijn mama Philippe wakker maken om te zeggen dat hij daar moest liggen maar mijn papa zei: 'Nee, dat kind gaat daar niet slapen!' omdat het daar spookte dus.

    Dat kon dus niet dat er mensen in de gang liepen omdat hun kamer helemaal alleen op de bovenste verdieping lag en om één uur 's nachts gaat er ook niemand meer in de gang lopen enzo o.o



    WOW Dat is ook Creepy ,Drrr

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    toen ik een keer de trap afliep, dacht ik echt dat er een vrouwenstem in mijn oor fluisterde.

    Domenoco schreef:
    toen ik een keer de trap afliep, dacht ik echt dat er een vrouwenstem in mijn oor fluisterde.


    Aah ook als ik slaap , klinkt zo dom he maar dan heb ik het gevoel dat iemand naast me slaapt xD ik denk altijd dat het mijn kat is (die dood is R.I.P Janneke , ze was 22 jaar en sliep altijd op een kussen naast mijn hoofd xD )

    XX


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Heh, hier gaat er zo af en toe wel eens ineens een tv of een afzuigkap uit het niets aan, maar ik laat het lekker gaan. Soms is het irritant, en dan zeg ik gewoon dat diegene effe weg moet gaan. Als je dat normaal vraagt en dus niet arrogant doet of flipt ofzo, doen ze dat ook.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.