• Elements
    Het is 19 mei 1900 wanneer op een dag er een negenling word geboren
    had niemand hun magische krachten verwacht, elk kind bestuurde zijn eigen element en iedereen kind had langzamehand zijn eigen magie ontwikkeld. Het was prachtig om te zien, maar de stiefmoeder van de volgende koningin was jaloers. Op een dag had ze van woede een bos in brand gezet en vervloekte de kinderen van haar stiefdochter en zorgde ervoor dat hun krachten sterker werden dan gedacht. De volgende koningin zag hoe haar kinderen de controle van hun magie verloren en dorpen gingen door hun magie neer. En toen kon ze niks meer dan haar eigen kinderen verbannen uit de stad, door haar verdriet vloog heel het land in sneeuw&ijs, en niemand kwam het land in of uit...

    Wat er nu gaat gebeuren
    Het is ongeveer 60 jaar later en de elementen zijn uitgebreid. Nu zijn er familie's van toverkrachten die zich schuil houden in het bos ver van het paleis en het ijs vandaan. De kinderen willen hun moeder zien, omdat er een brief is gekomen dat hun land gevaar loopt door hun oma. Ondertussen is de nieuwe koningin net zo kwaad aardig als haar stiefmoeder en heeft geen behoefte aan haar kinderen, zei sluit zichzelf liever op dan 1 van hun gezichten te zien. Zei stuurt allemaal valstrikken naar haar kinderen toe voordat ze bij het paleis aankomen, want weet niet dat het haar kinderen zijn. Ze denkt dat het vijanden zijn die het land komen overnemen en vernietigen, en dat laat ze niet gebeuren. Ze stuurt opstoppingen, vervloekingen en valstrikken zodat ze nooit bij het land aankomen.

    Elementen
    • water&zee
    • Duister&Nacht
    • aarde&natuur
    • vuur&as
    • lucht&wind
    • ijs&sneeuw
    • Tijd&gedachten
    • Storm&Bliksem
    • Dieren&Schijn

    Rollen:
    Naam - element - spelernaam
    Sile Aura - lucht&wind- Verloren
    Elora Rhea Avalon - Tijd&Gedachten - Growlithe
    Agnete Egeté Paia - Ijs&Sneeuw- Polovina
    Ruelle Victoire Devereaux - Vuur&As- Cicatrice
    Csilla Bernadett Cili- Duister&Nacht- Shairell
    Tristan Reynhard- Aarde&Natuur- Aerodactyl
    Francisco Aadan Lewis - Tijd&Gedachten- Shairell
    Jo Mari Vesi- Water&Zee- JoSnape
    Rachel K. Green - Vuur&As- Gentil
    Adam Ákos Keller - Sneeuw&Ijs- Growlithe
    Faith Daniek Lewis - zee&water - httpLAURA
    Azara Ashley LaChanda - vuur&as - Samanthablaze
    James Vincent Stamos - Wind&Lucht - httpLAURA
    Jonathan McKay - natuur&aarde - Gentil
    Jonas Noach Slinks - Storm&Bliksem- XxXFREEDOMXxX
    Avan Rave Ravens - nacht&duister - JoSnape
    Alexander Dale - Dieren&Schijn - Verloren
    Ariël Melanie - Storm&Bliksem - JoSnape
    Grace Darcy Belle-Donna Loveless - Dieren&Schijn - XxXFREEDOMXxX
    Gereserveerd - Dieren&Schijn -BastetCat
    Gereserveerd- duister&nacht - DarkOne
    Eärlindë Séregon Kyngeston - Dieren&Schijn - DarkOne
    Aisla Nora Akam - Storm&Bliksem - Growlithe
    Olivia Dragon Gold - Ijs&sneeuw - Shairell
    Lisa Dale - Dier&Schijn - Lisadragonrider
    Aurora Bambi Costa - tijd&gedachten - _patch
    Margaret Freeze Greene- natuur&aarde - httpLAURA

    (Ps. stiefmoeder kan je nog reserveren, maar ik speel de moeder van de kinderen.)
    Lijstje:
    Naam//Tweedenaam//Achternaam//Bijnaam

    Leeftijd//Geboortedatum//Sterrebeeld

    Element//Hoe goed je erin bent (niet perfect/vraag desnoods)

    Innerlijk//eigenschappen

    Huisdieren&naam//Lievelingsdier

    Uiterlijk//Foto//Uitgebreide Beschrijving

    Verleden//Geboorteplaats

    Extra//Wat wil je nog kwijt over je personage?

    Regels
    • Geen perfecte personages, er bestaan ook geen perfecte mensen.
    • Je hebt je beauty eigen rol, bespeel die dan ook in plaats die van andere.
    • Je mag niet meer dan 4 personages, vraag desnoods aan mij om nog meer.
    • Er zijn geen sterke en ook geen zwakke rollen, wanneer je professioneel wilt worden vraag het dan even.
    • Schelden mag, niet te vaak&niet te erg.
    • +16 is toegestaan.
    • Ik maak de topics aan
    • Minstens 150 woorden


    PRAATTOPIC
    SPEELTOPIC 1

    Beschrijving Land:
    Het best wel grote land Magyare lijkt van boven af een hele grote noordpool. Overal is het wit en er zijn geen normale meren meer, alles is ijs. Je kunt vaak schaatsen, maar dat kost energie. In de loop van de jaren is het land arm geworden en is er weinig voedsel. Er wonen ook nog dieren die in de kou kunnen overleven. Ook bestaan er eenhoorns&draken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 20:03 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik wil wel een meisje reserveren met tijd en gedachte?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 17:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil wel een meisje met ijs en sneeuw?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Goed :P


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik wil een jongen met aarde/natuur ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou trouwens wel je beginpost wat aanpassen, want dit leest heel erg naar, haha. Ik heb hem zelfs in de preview-mode gelezen, omdat ik er niet uit kwam op deze manier c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Ik zou trouwens wel je beginpost wat aanpassen, want dit leest heel erg naar, haha. Ik heb hem zelfs in de preview-mode gelezen, omdat ik er niet uit kwam op deze manier c:


    Op mijn mobiel ziet het er echt heel mooi uit :'), maar ik kan wel gokken dat het op de pc heel erg uitgerekt is kwa tekst

    + kan elk element nou maar 1 keer gekozen worden? Of kan je ook hetzelfde element, maar dan dat het niet 'een kind van' is, hoe werkt dag precies?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 17:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een meisje met vuur/as? :3 ook al snap ik niet precies hoe je het bedoelt met as :Y)
    En op de computer ziet de opmaak er inderdaad minder fijn uit.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Cicatrice schreef:
    Mag ik een meisje met vuur/as? :3 ook al snap ik niet precies hoe je het bedoelt met as :Y)
    En op de computer ziet de opmaak er inderdaad minder fijn uit.


    Vuur: snap je

    As:
    je kan dan bijv iemand aankijken en hem dan zo in as leggen. (Nu dingen)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 22:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    shairell schreef:
    (...)

    Vuur: snap je

    As:
    je kan dan bijv iemand aankijken en hem dan zo in as leggen. (Nu dingen)


    Aah oké, nou doe dat dus maar :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Nog even een vraagje. Een dingetje is mij niet duidelijk: Zijn ze boven de 20, of zijn we alweer een generatie verder?
    Zo nee, dan wil ik hem 17 maken
    Zo ja, dan maak ik hem 21 ^^

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 18:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Nog even een vraagje. Een dingetje is mij niet duidelijk: Zijn ze boven de 20, of zijn we alweer een generatie verder?
    Zo nee, dan wil ik hem 19 maken
    Zo ja, dan maak ik hem 21 ^^


    We zijn 30 jaar verder, dat betekend dat ze kleinkinderen hebben, maar die kunnen ook wat ouder zijn.
    Dus 21 mag wel. 20 ook 19 ook.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    (...)

    We zijn 30 jaar verder, dat betekend dat ze kleinkinderen hebben, maar die kunnen ook wat ouder zijn.
    Dus 21 mag wel. 20 ook 19 ook.


    Mag iedereen zelf een leeftijd kiezen of?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    shairell schreef:
    (...)

    We zijn 30 jaar verder, dat betekend dat ze kleinkinderen hebben, maar die kunnen ook wat ouder zijn.
    Dus 21 mag wel. 20 ook 19 ook.

    Sorry, ik doe hem toch 17. Past meer bij de persoon die ik heb gevonden c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Mag iedereen zelf een leeftijd kiezen of?


    Ja, dat bedoel ik ook


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'