• Ja, dat probeer ik dus al een heel eind, omdat ik een plattere buik wil en zo enkele kilo'tjes kwijt wil. Maar steeds na 3 à 4 vlotte dagen, raak ik mijn moed kwijt en de 5de dag begin ik weer vlot dingen naar binnen te proppen. Ik ben het zo beu oO Ik voel me slecht op die momenten omdat ik het gevoel heb dat ik gefaald heb en ik geen kracht heb om het vol te houden. Maar steeds als ik opnieuw begin, raak ik terug in de zelfde cyclus. Vermageren - Eten - slecht gevoel over mezelf. --'
    Hebben jullie dat ook? Of ben ik nou raar? :')

    En heeft iemand toevallig tips of wil iemand mijn coach of partner worden misschien? :Y) Ik wil echt even die overtollige kilo's kwijt --'

    En nee ik hoef geen commentaar. Dank u.

    <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 17:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou eerst je BMI berekenen en dan pas kijken of je te dik ofzo bent , vermageren als je niet dik bent is zo dom (:
    Maar jiju moet het weten hé :`D


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    The same here.
    Ik ben niet dik, maar zou graag iets slankere benen krijgen.
    Dus stop ik met snoepen en sport wat extra, maar na drie dagen begin ik weer te snoepen en voel ik me schuldig omdat ik toch gesnoept heb.


    hoi, jij bent leuk.

    Daze schreef:
    (...)
    Oh, bij ons ligt alle snoep in één kast, alleja zo één vak (:

    Bij ons hebben we een apart hokje waar alles ligt. Dus van verschillende etenswaren tot drank enzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ambeeer schreef:
    Ik zou eerst je BMI berekenen en dan pas kijken of je te dik ofzo bent , vermageren als je niet dik bent is zo dom (:
    Maar jiju moet het weten hé :`D

    Mijn BMI is gezond, maar ik voel me gewoon dik. En ik vind niet dat vermageren als je niet te dik bent, niet dom. Want het is niet omdat de een jou mager vind dat de ander, of jezelf dat ook vind.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1 oplossing
    GA SPORTEN.

    Dieeten heeft geen zin op die leeftijd. Zeker niet als je lichaam energie NODIG heeft. Want naar mijn inzien ben jij helemaal niet zo dik.

    Dus, ga sporten.

    Bovendien, ikzelf ben 1.67 en weeg 83 kilo. Ik beat jullie allemaal op het gebied van dik zijn dus shut up XD


    Life is hard and then we die

    Maar Annick, niet iedereen is mooi dik, zoals jij he. Dat weet je!


    Your make-up is terrible

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Mijn BMI is gezond, maar ik voel me gewoon dik. En ik vind niet dat vermageren als je niet te dik bent, niet dom. Want het is niet omdat de een jou mager vind dat de ander, of jezelf dat ook vind.
    Waarom moet je überhaupt mager zijn? Is dat 'mooier' dan wat dikker ofzo? Ikzelf vind dat onzin, en dat is ook onzin, want het is puur een schoonheidsideaal. En ik HAAT het schoonheidsideaal.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Maar Annick, niet iedereen is mooi dik, zoals jij he. Dat weet je!
    Ja maar ze IS niet eens dik!


    Life is hard and then we die

    Noueeeeen(baby) Ik gaf je een compliment


    Your make-up is terrible

    wat zit jij nou te zeiken man, wie wilt er nou in hemelsnaam vermageren, laten we allemaal lekker verdikken tot we ontploffen, hebben we tenminste genoten van het eten in ons leven (cat)


    graptjeeee, lisa, ik wil jou coach zijn :Y)


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is het juist. Ik ga niet minderen met eten, maar die tussendoortjes moeten weg. Wat ik niet kan, want steeds als ik honger krijg en ik vind wat lekkers dan ga ik het gewoon eten. --'

    tja, moeilijk.. ik zou het ook nooit volhouden om niet iets lekkers te eten hoor.. :Y)
    Naja, Succes! ;)


    You are beautiful, you are love.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat kan wel. Maar dat niet meer kopen bij mij zal niet gaan. Broer en vader --'

    Wel, mijn papa en mijn broer ook.
    Maar bij ons ligt chips in een kast en in de berging. Op plekken waar je niet zomaar in kijkt.
    Leg de zakken ergens waar ze niet in het zicht liggen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik at vroeger elke dag een zak chips, op schooldagen. Daarom was ik enorm dik >< Ik ben er ook mee gestopt, en dat scheelt enorm veel. Thuis hebben we wel chips liggen maar ik kijk gewoon niet meer in die kast ^^
    Ik ben gewoon laptop verslaafd, ik ga niet meer naar beneden voor eten of drinken, alleen avondeten en ontbijt x'D

    Oke, zo erg laptopverslaafd ben ík toch weer niet. XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb het vermageren niet nodig. Ik heb geen randje vet. Echt waar!

    Wat mijn geheim is: 3 (gezonden) Maaltijden per dag, een stuk fruit een een chocolaatje. Je moet ook proberen gevarieëd te eten!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Néé, het gaat zeker niet de Anorexia weg op gaan. Komaan zeg. Het is niet omdat je wil gaan vermageren dat je opeens anorexia wil gaan kweken. Anorexia is een psychische ziekte en al diegene die er echt voor kiezen zijn niet goed wijs. Sorry hoor.
    Trouwens, ik ben niet tevreden met mezelf en dat is al een heel eind zo. En ik ben zeker dat het niet snel zal veranderen. Het is niet zo makkelijk dat als je zegt van 'ik zie er goed uit', dat je plots heel tevreden met jezelf wordt. Ik weet niet wat ik er moet aan doen.

    dat bedoel ik ook niet..
    Ik bedoel,, dat het vorige keer oop begon met afval topic's en toen opeens bijna heel Q aan de kant van Anorexia sotnd..
    En dat heeft veder niets met jouw te maken..
    En ik weet heus wel hoe mooilijk het is jezelf te axepteren.. Maar door af te vallen ga je je ook niet beter voelen.. dan wil je dat blijven doen, omdat er dan tog zogenmaat nog wel wat af kan..
    Jha ik weet hoe het gaat..
    Ik heb dat zelf ook gehad. Mijn eet patroon was zeer slecht, en ik kreeg opgevenmoment gewoon te weinig voetsel binnen, wardoor ik zwaar ziek werd.
    Ik weet nu dat je gaat zeggen; jha maar dat laat ik niet gebeuren..
    Maar je hebt dat gewoonweg zelf neit in de hand.
    Ik wil je gewoon waarschuwen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''