• Ja, dat probeer ik dus al een heel eind, omdat ik een plattere buik wil en zo enkele kilo'tjes kwijt wil. Maar steeds na 3 à 4 vlotte dagen, raak ik mijn moed kwijt en de 5de dag begin ik weer vlot dingen naar binnen te proppen. Ik ben het zo beu oO Ik voel me slecht op die momenten omdat ik het gevoel heb dat ik gefaald heb en ik geen kracht heb om het vol te houden. Maar steeds als ik opnieuw begin, raak ik terug in de zelfde cyclus. Vermageren - Eten - slecht gevoel over mezelf. --'
    Hebben jullie dat ook? Of ben ik nou raar? :')

    En heeft iemand toevallig tips of wil iemand mijn coach of partner worden misschien? :Y) Ik wil echt even die overtollige kilo's kwijt --'

    En nee ik hoef geen commentaar. Dank u.

    <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 17:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jij houdt het nog lang uit, bij mij zijn het uren en geen dagen ><


    You're a star in heaven.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is het probleem; ik heb nog steeds een broer en een vader die graag snoepen --' En ik eet fruit, maar steeds daarna heb ik nog honger. Mijn maag is gewoon te groot oO En na enkele dagen is het fruit al op en heeft mijn moeder soms geen tijd om achter nieuw te gaan, dus dan neem ik weer sneller een koek uit de kast.

    Oei, da's natuurlijk wel een klein probleempje. (cat)
    Misschien moet je dan een boterham maken ofzo, ik weet het niet, heb niet echt ervaring met diëten. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Oh ik ken het, maar ik kan het nu redelijk in bedwang houden ^^ Ik doe het al een tijdje, maar het eerste ging zo makkelijk omdat ik toen nog echt veeeel vet had. Heul veul x'D
    Als je wilt wil ik wel een soort 'partner' worden hoor. pb me maar ^^


    Your make-up is terrible

    omg dat heb ik ook! Ik wíl ook een platte buik enzo maar dat lukt me gewoon niet.


    when words fail, music speaks.

    Deathwish schreef:
    (...)
    Oei, da's natuurlijk wel een klein probleempje. (cat)
    Misschien moet je dan een boterham maken ofzo, ik weet het niet, heb niet echt ervaring met diëten. =3

    Ik lust niet echt boterhammen :$ Ik verlang al tegen volgend jaar. Ga ik op kot en dan eet en koop ik wat ik wil :Y) Lekker handig als je op jezelf woont. Ben je niet onafhankelijk ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bliss schreef:
    Ik zit in een eetstoornis + problemen.
    Ik was al een mager ding, maar nu ben ik nog vermagerd! Oo
    Wees blij met hoe je vorm is. Al heb je er soms moeite mee.
    Ik ga niet ontkennen dat ik er geen moeite mee heb. Ik heb er soms ook last van, maar doe gewoon verder zoals je nu bent.
    Zo makkelijk en snel verdik je echt niet, hoor!
    Dan moet je al elke dag 5 zakken een hele maand lang chips eten, en dan begint het pas ...
    En om eerlijk te zijn denk ik niet dat je dat doet, dus maak je maar niet te snel zorgen ...
    i]


    Als ik een week lang elke dag een zak chips eet, dan kom ik zo 2 kilo aan hoor O.O
    Ik moet echt niets tussendoor eten wil ik op dit gewicht blijven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik een week lang elke dag een zak chips eet, dan kom ik zo 2 kilo aan hoor O.O
    Ik moet echt niets tussendoor eten wil ik op dit gewicht blijven.

    Oké dan.
    Maar volgens mij doe je dat toch niet? Of wel?
    Ik vond een keer ook dat ik te veel chips at.
    Dus ik stopte ermee en keek niet meer om naar chips.
    Ik vroeg aan mama geen meer te kopen. Als het niet in je zicht ligt is het makkelijker.
    Denk je zin te krijgen in chips, of iets anders lekkers.
    Neem dan een glaasje drinken of zo?
    Misschien heb je dan wel dorst, terwijl je dacht honger te hebben, of goesting te hebben? ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bliss schreef:
    (...)
    Oké dan.
    Maar volgens mij doe je dat toch niet? Of wel?
    Ik vond een keer ook dat ik te veel chips at.
    Dus ik stopte ermee en keek niet meer om naar chips.
    Ik vroeg aan mama geen meer te kopen. Als het niet in je zicht ligt is het makkelijker.
    Denk je zin te krijgen in chips, of iets anders lekkers.
    Neem dan een glaasje drinken of zo?
    Misschien heb je dan wel dorst, terwijl je dacht honger te hebben, of goesting te hebben? ...

    Dat kan wel. Maar dat niet meer kopen bij mij zal niet gaan. Broer en vader --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Of je vraagt aan je mama om de dingen die jij niet kan weerstaan te verstoppen zodat alleen zij en je vader en broer weten waar het snoep ligt?
    Mijn mama heeft dat een tijdje met de chips thuis gedaan (:


    You're a star in heaven.

    Daze schreef:
    Of je vraagt aan je mama om de dingen die jij niet kan weerstaan te verstoppen zodat alleen zij en je vader en broer weten waar het snoep ligt?
    Mijn mama heeft dat een tijdje met de chips thuis gedaan (:

    Chips hebben geen zin. Ik eet er toch geen meer. En we hebben te veel koeken om te verstoppen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Chips hebben geen zin. Ik eet er toch geen meer. En we hebben te veel koeken om te verstoppen :')


    Een slot op de kast (lol)


    You're a star in heaven.

    Wie heeft het over minder eten?
    als je je schuldig voelt ga je nog meer eten. Het is prima te snoepen, ik werk regelmatig een reep chocolade naar binnen:Y). En als je van jezelf mag snoepen, doe je het juist veel minder! je moet je gewoon afvragen of je wel echt trek hebt in zoet. Of je zegt, ik wacht nog 5 minutjes, als ik dan nogsteeds zin heb neem ik wat.
    fruit eten als je honger hebt is af en toe best lastig, want in fruit zitten ook suikers, en dan heb je zin in nog meer! dus beter een boterham, of drink gewoon een glas water.
    en verder, ga gewoon lekker veel sporten, veel gezonder, en veel leuker!


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Daze schreef:
    (...)
    Een slot op de kast (lol)

    Ik heb water en zo ook nodig. En als ik dan de hele tijd moet gaan vragen om de deur te openen dan wordt dat een beetje lastig :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik heb water en zo ook nodig. En als ik dan de hele tijd moet gaan vragen om de deur te openen dan wordt dat een beetje lastig :'D


    Oh, bij ons ligt alle snoep in één kast, alleja zo één vak (:


    You're a star in heaven.

    Bliss schreef:
    (...)
    Oké dan.
    Maar volgens mij doe je dat toch niet? Of wel?
    Ik vond een keer ook dat ik te veel chips at.
    Dus ik stopte ermee en keek niet meer om naar chips.
    Ik vroeg aan mama geen meer te kopen. Als het niet in je zicht ligt is het makkelijker.
    Denk je zin te krijgen in chips, of iets anders lekkers.
    Neem dan een glaasje drinken of zo?
    Misschien heb je dan wel dorst, terwijl je dacht honger te hebben, of goesting te hebben? ...


    Ja, ik at vroeger elke dag een zak chips, op schooldagen. Daarom was ik enorm dik >< Ik ben er ook mee gestopt, en dat scheelt enorm veel. Thuis hebben we wel chips liggen maar ik kijk gewoon niet meer in die kast ^^
    Ik ben gewoon laptop verslaafd, ik ga niet meer naar beneden voor eten of drinken, alleen avondeten en ontbijt x'D


    Your make-up is terrible