• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Mijn topics. Misschien moet je de titel wel even laten aanpassen. ;$)


    Reading a good book is like taking a journey.


    [Geen idee of dit een goed begin is ;p]

    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    Even tuitte ik mijn lippen en legde mijn vingers op zijn hals. De plaats waar zijn hartslag zou moeten zitten liet niets meer merken van leven. Een grijns sierde mijn gezicht. Weer gelukt. Mannen dachten echt met hun vriendje daar beneden. Ik stond op van zijn buik en trok mijn mes uit zijn levenloze lichaam. Het bloed dat om het mes zat droop er langzaam vanaf. Ik liep naar de lavabo en spoelde het mes af en veegde dat later netjes af. Het mes dat om mijn pols zat via een elastiek stak ik netjes terug, waarna ik mijn mouw erover deed. Missie geslaagd. Ik duwde de deur van het toilet open en liep de drukke disco terug in. Ik haatte fuiven, maar ja, het was een soort van mijn werk. Ik liep naar de bar en dronk mijn shotje op om daarna naar de barman te knipogen en weg te lopen. Je wist maar nooit dat ik hem later moest vermoorden. De koele wind omsloot mijn lichaam. Een glimlach sierde mijn gezicht waarna ik begon te lopen naar het gebouw waar ik woonde met de andere meisjes. Of het een job was wat we deden wist ik niet, maar het we werden er alleszins niet voor betaald, of nog niet. Ik opende de deur van het gebouw en liep naar binnen.
    "Iemand thuis of moeten er nog meer mensen vermoord worden ?!" riep ik door het gebouw heen.

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Natuurlijkoverkomt mij dit weer--, ik PB even een mod^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charabella Aidenn Borges

    Onschuldig glimlachend liep ik een rustige bar in. Hier zaten de mannen. Ik telde ze langzaam een voor een. Is kijken, een, twee, drie... Hmm, tien. Goede vangst, Charabella. Ik had er een hekel aan als iemand me Chara of Bella noemde. Mijn haar deed ik soepel in een staart en mijn schoenen tikten zachtjes op de grond. Gelijk keken alle mannen op. Een grijns sierde rond hun gezichten. Toen ik langs een man van zo'n veertig jaar ging zitten, keek ie me indrukwekkend aan. Urgh. Goor mens. 'En wie mag jij dan wel zijn?' vroeg hij. 'Een meisje die de weg kwijt is' fluisterde ik in zijn oor. Ik zag dat ie kippenvel kreeg en mijn mondhoek trok ik een beetje op. Een haarlok die was blijven hangen duwde ik achter mijn oor en zacht haalde ik adem. Ik had geen zin meer om te wachten. 'Het spijt me, maar ik wil een manloze wereld' lachte ik. Hij begreep niet wat ik bedoelde en ik liep sierlijk achter de bar. Mijn tasers pakte ik ongezien uit mijn riem en ik hield ze tegen de barman zijn borst aan. 'Dag, sweety' fluisterde ik en ik zette de tasers aan. Voor de gezichten van alle anderen, viel schokkend de barman neer en ik stopte mijn tasers weer terug. Met een draai pakte ik mijn revolver uit mijn zak en schoot de barman dood, gevolgd door de rest. Lachend stopte ik de revolver weer in mijn zak en ik liep naar buiten. 'Perfect, Charabella. Nog een paar maanden zo doorgaan en er zijn geen mannen meer' mompelde ik tegen mezelf.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics ']


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Camilla Safyrah Zodian
    Het groepje jongens van rond de 20 rent weg, maar ik heb mijn mes al getrokken. Koelbloedig gooi ik de achterste in de rug, die neervalt. Voor de zekerheid -en stiekem ook voor het gevoel- steek ik het mes nog een paar keer in zijn buik, tot ik zeker weet dat hij morsdood is. Ik ren zo snel als ik kan achter de anderen aan, door allemaal steegjes, weggetjes en laantjes. Er komt nog een in zicht, en mijn mes treft weer doel. Daar was ik het beste in bij de strijd: richten met messen. Aan de overkant hoorde je de luide bass en het bulderende gelach van mannen die een avondje in de kroeg zaten. Helaas voor hen, zaten ze daar nu voor het laatst. Met mijn mes getrokken loop ik de keet in, en het enige meisje -een bediende-, die aan de zijkant van de deur staat, steek ik neer, zonder er ook maar naar te kijken. 'Ik kom terug.' Mijn stem was doordrongen van pure medogenloosheid, en nonchalant draai ik me om en loop weg. Ik loop naar het appartement. 'Camilla hier!' roep ik erdoorheen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik probeer een begin te maken met de jongens, maar zeg het even als ik iets verkeerds er heb neergezet. :3)

    Harry Edward Styles.

    Mijn handen waren in mijn broekzakken gestoken terwijl ik rustig over straat liep. Ik droeg een witte blouse met een groen vest eroverheen en een bruinkleurige broek, gevolgd door een paar gympen. Ja, ik was redelijk normaal gekleed vandaag. Terwijl ik af en toe speelse glimlachjes naar een willekeurig meisje wierp liep ik verder, totdat ik bij het huis van Zayn was. Ik had werkelijk geen idee waarom, maar toch liep ik over het pad heen naar zijn voordeur, om vervolgens aan te bellen. Ik verveelde me al de hele dag. Er was geen klus geweest op het werk dus slenterde ik maar wat rond met een zonnebril op mijn neus, terwijl ik wat naar meisjes lonkte. Het werd gewoon saai...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Tasers zijn fucking handig o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [OH, OH, OH! LAAT HARRY CHARABELLA ONTMOETEN! Ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben een beginpost aan het maken :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eenhoornpoep schreef:
    [OH, OH, OH! LAAT HARRY CHARABELLA ONTMOETEN! Ghehe]


    (Harry is bij Zayn. :3 Ik kan wel Louis naar je toe sturen als je wilt?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    De bel ging en ik stond op van de bank om de voordeur te openen. Ik verveelde me al de hele dag, en ik hoopte dat het een van de jongens was om iets leuks te gaan doen.
    En inderdaad, daar stond Harry. Ik opende glimlachend de deur en begroette Harry.
    'Kom binnen.' zei ik, 'Ik verveel me al de hele dag, dus ik ben blij dat je er bent.' grinnikte ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.