• WTF wat lees ik in de POPCORN (duits tijdschrift)

    Bill zou gaan met zijn styliste!

    ze zouden al een paar keer knuffeld en zoenend gezien zijn en er stond een (vaag) plaatje bij waar ze arm in arm liepen.

    het was een ingestuurd bericht dusz ik weet niet of het waar is of niet. eigenlijk denk ik het niet (ik weet het bijna wel cker)

    wie weet cker of dit verhaal waar is of niet??


    She said: I gotta find out for myself

    dat roddel geval is al bijna een jaar oud.. Natalie lief is gelukkig met haar boy-friend.. en nee dat is niet billabong kaulitz


    Wie du mir, so ich dir.

    heb je een link voor me met de foto's?


    Je moet worden wie je bent.

    als ie oud is hoeft het niet ant dan heb ik ze al gezien..


    Je moet worden wie je bent.

    zijn oud.. durf ik om te wedden xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten? Billabong Kaulitz? :'D Hoe kom je erop :'D
    Maar die roddel is wel al heel oud, idd.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    het plaatje kan ik niej vinden maar het was een plaatje die nog niet zo oud kon zijn want bill had er al wat langer haar en je zag hem wel met een meisje aan zn arm lopen


    She said: I gotta find out for myself

    Jaah idd

    Die roddel is al 100 jaar oud ofzoo [Lekker overdrijven xD]
    Je moet er niets van gelove hoor ;)

    xxx

    het plaatje kan ik niej vinden maar het was een plaatje die nog niet zo oud kon zijn want bill had er al wat langer haar en je zag hem wel met een meisje aan zn arm lopen


    Endan?

    Ik loop met al m'n mannelijke vrienden arm in arm dus wat kan het kwaad?

    :S dit is echt niet waar hoor,, gewoon gelul

    het plaatje kan ik niej vinden maar het was een plaatje die nog niet zo oud kon zijn want bill had er al wat langer haar en je zag hem wel met een meisje aan zn arm lopen

    Dat was in amerika.. ze liepen samen over straat.. En dan zie je hoe bill zoon mutsje + zonnenbril op heeft.. Nou dat is inderdaad geen oude foto.. maar... Nathalie is gewoon een hele goede vriendin geworden van de jongens.. Net zoals Dunja.. die loopt zo vaak met hun hand in hand op knuffelend ofzo.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Is niet waar. Ik zit ook bij mannelijke vrienden op schoot enzo dus dat zegt niet zo veel.;) Niet alles geloven;)


    Why don't you break my heart

    Kirsten? Billabong Kaulitz? :'D Hoe kom je erop :'D
    Maar die roddel is wel al heel oud, idd.


    Geen iddee.. Billabong, The Tomster, The Gustinator.. The Almighty Georg.. xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg mensen gaan we weer.

    Die roddel is zo oud&btw who cares als het echt zo was..Alsof je ooit het vriendinnetje van Bill wordt.Och mensen waarom blijven jullie hopen,ten 1e Bill is sowieso bi&anders homo en ALS hij op meisjes valt,zal jij het heus niet worden.Wat hebben we toch weer een laag niveau¬¬


    Lalalalalalalala.

    Die styliste is toch getrouwd of zo? Een meisje zei dat ze zelf een kind had xD.

    Nou, deze roddel is inderdaad al héél oud en de discussie loopt ook al héél lang en er zijn nog steeds fans die zich er druk om maken.

    Bovendien is die foto waar jij het over hebt door een fotograaf gemaakt die van 2006/2007 én 2008 een hele hoop officiële foto's heeft gemaakt en het lijkt met niet dat hij dan eens even leuk Bills geheimen [als hij dat zou hebben] op de foto zou zetten.

    Bovendien lopen er wel meer mensen arm in arm, dat doe ik ook met wat mensen, daar ben ik dan nog niet meteen verliefd op.

    Dus maak je maar geen zorgen xD

    Xx

    ik had idd al van die roddel gehoord en normaal geloof ik er niet in, absoluut niet, maar dit plaatje leek zo echt...
    ze liepen wel heel dicht bij elkaar enzo
    njaa... ik had het ook eigenlijk niet gedacht
    ik schrok alleen even ;)


    She said: I gotta find out for myself