• Ik voel me met de dag inspiratielozer worden,
    In het begin, had ik echt veel inspiratie om verhalen te schrijven enzo, maar nu weet ik gewoon helemaal nietmeer wat ik moet schrijven.
    En ik weet ook geen onderwerpen meer om topics over te maken, enzo.
    Ik hoop dat m'n inspiratie óóit nog terug komt. :Y)

    Hebben jullie dat ook? Dat je inspiratie ineens weg is.


    Smiling but close to tears.

    Ja hoor.
    En dan wacht je gewoon even, lees je wat boeken, kijk je wat films.. of droom je snachts.
    Enjaa, dan heb je het weer terug.
    Dat heb ik toch meestal :)

    Uhu. En dan weet ik dat hij terug zal komen, als het duveltje in het doosje ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Finished schreef:
    Ja hoor.
    En dan wacht je gewoon even, lees je wat boeken, kijk je wat films.. of droom je snachts.
    Enjaa, dan heb je het weer terug.
    Dat heb ik toch meestal :)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Finished schreef:
    Ja hoor.
    En dan wacht je gewoon even, lees je wat boeken, kijk je wat films.. of droom je snachts.
    Enjaa, dan heb je het weer terug.
    Dat heb ik toch meestal :)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ja, dat is wel normaal, denk ik

    Ik heb nooit inspiratie.
    Ik moet echt eens meer quizen maken en een story schrijven, anders is het zo kaal op m'n pro. (lol)


    Leef je droom, droom niet je leven.

    Ja hoor, dat heb ik vaak! haha


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja, en dat kan bij mij soms laaaang duren, en dan praat ik over lange weken. ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    Ja, en dat kan bij mij soms laaaang duren, en dan praat ik over lange weken. ;o


    Ik heb nu al 2 weken geen inspiratie, en dat vindt ik al lang.o'o


    Smiling but close to tears.

    Dat heb ik ook altijd ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Dat heb ik ook altijd ;o


    Only losers can act the way you do

    Ja ongeveer als ik bij eenverhaal bij deel 20 ben :3


    We can only learn to love by loving.

    Ja, dat heb ik ook. Meestal duurt het een paar weken tot ik weer wat verzonnen heb


    Queen of Hell is my name

    Ja, als ik bij verhalen zo rond de vijfde deel ben weet ik al niks meer. Maar dat komt vast doordat ik er zo veel heb. Maar zowieso, ik kan niks origineels meer bedenken. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jah, ik heb zelfs anderhalve week een break genomen en toen totaal niet op quizlet geweest, ik wist gewoon helemaal niets meer..
    Maar nu gaat het steeds weer iets beter xD


    Follow Your Dreams!