• Jaa mensjes ik heb de mexicaansegriep -.-
    Super echt [dus niet -.-]
    Voel me echt stik beroerd en mag zowiezo deze hele week het huis niet uit :S weet je hoe lang dat is,, ik kan echt geen hele week thuis op bed liggen -.-
    Maargoed om het een beetje nuttig te maken ga ik een vraag stellen [a]
    Ik zie dat er mensjes online zijn waarom zijn jullie thuis.. [of online xD]?


    Dit is vanaf nu het algemene topic over de mexicaanse griep. Plaats jou persoonlijke verhalen over de mexicaanse griep dus hier

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2009 - 12:32 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik ben ook ziek ><
    Hopelijk geen Mexicaanse griep, maar ik denk van wel. Op mijn zusje haar school is die namelijk al uitgebroken en zij heeft griep...


    I am an idiot, I move.

    Ik heb het ook. Maar in lichte mate. Krijg ik toch geen medicijnen voor dus stik :'D. Jij heel veel beterschap!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb het ook. Maar in lichte mate. Krijg ik toch geen medicijnen voor dus stik :'D. Jij heel veel beterschap!
    Nee ik krijg ook geen medicijnen voor.. Maar ik mag wel eten en drinken wat ik wil van de dok:Y)
    Thank You n.n


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik ben thuis omdat ik vandaag vrij heb x'D En omdat ik volgens mij hardstikke verkouden ben xO Ik hoest de longen uit mijn lijf, hoofdpijn, een loopneus, maar geen koorts volgens mij, dus dan lijkt het me niet dat ik de griep heb ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben ziek, griep. Ik heb nog geen idee of het de mexicaanse is of niet. Maar ik wil niet langs de dokter.. Maar misschien is het toch wel even verstandig :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Veel beterschap. Ik heb het gelukkig (nog) niet


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vorige week zaten we maar met 14 kinderen x'D
    Beterschap (:
    (ik ben niet ziek)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eh ik ben het denk ik ook aan het krijgen <.<

    Ik ben er niet bang voor.
    BRING IT ON!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil de mexicaanse griep. :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik wil de mexicaanse griep. :3

    ik oooooooooooooooook ;3


    - hoi ;D

    Decoy schreef:
    Ik wil de mexicaanse griep. :3

    ICH AUCHHHHHHHH(Y)


    ok

    ik niet o,o
    dan moet ik deze week school missen en ik heb tentamen week xD

    maar beterschap voor de mensen die het hebben xD

    x


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Decoy schreef:
    Ik wil de mexicaanse griep. :3

    ik ook ;d


    Some people make the world special just by being in it

    stiekem wil ik hem ook ;_;

    beterschap aan alle mensen die het hebben (flower)