• Jaa mensjes ik heb de mexicaansegriep -.-
    Super echt [dus niet -.-]
    Voel me echt stik beroerd en mag zowiezo deze hele week het huis niet uit :S weet je hoe lang dat is,, ik kan echt geen hele week thuis op bed liggen -.-
    Maargoed om het een beetje nuttig te maken ga ik een vraag stellen [a]
    Ik zie dat er mensjes online zijn waarom zijn jullie thuis.. [of online xD]?


    Dit is vanaf nu het algemene topic over de mexicaanse griep. Plaats jou persoonlijke verhalen over de mexicaanse griep dus hier

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2009 - 12:32 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik heb het ook,,, *zucht*


    You can run but not hide

    Ik ben er vanaf ^^
    xD
    Eindelijk ;)
    xD


    Your Butt is Mine!

    Ty Voor alle Beterschap berichtjes en de mensen die het willen hebben ga ik nu ff besmetten n_n xD


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    ik ben vet verkouden!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Nee die wil je echt niet, zeker als je 'm zoals mij hebt. dat doet pijn ;o

    ik ben ziek aan het worden --'
    Keelpijn, hoesten, niezen, verstopte neus!
    Echt terrible!
    Veel beterschap :)

    Ik heb een gewone griep.. --'
    Echt irritant, juist wanneer dat je stem het helemaal begeeft en je juist over een paar dagen moet gaan zingen. Perfecto. Kan het nog beter? [Heeft een hele slechte dag achter de rug]


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben een van de enigste in mijn hele vriendenkring die niet snottert :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Ik ben een van de enigste in mijn hele vriendenkring die niet snottert :Y)


    ik ook xD
    is grappig, iedereen hoefst, niest of heeft een rode neus, kom ik in een hempje aanlopen xD


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Ik zit thuis, omdat ik er ook last van heb. Maar dan niet echt extreem ofso. Maar voel me niet helemaal fit enzo, maar ik ga morgen weer naar school, want ik verveel me kapot thuis.

    Beterschap! <3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ben al uit xD
    en ook ziek..
    maar ik heb geen griep....
    want...
    ik ben zo heel slim geweest om in de regen en wind in een topje te gaan lopen (A)
    nu heb ik een koudje ><


    A Noble was Born in Chaos

    Ik ben vandaag naar de dokter geweest, uitslag: geen Mexicaanse griep maar een cynusitisch of zoiets ._. ik zit tot donderdag thuis.

    Volgens mij ben ik lichtjes verkouden, maar dat verbaast me niks; alle vier m'n vriendinnen lopen te hoesten en te snotteren en m'n zusje ligt ziek op bed 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik word een beetje gek van die griep.hij is minder erg dan de gewone griep dus waarom al dat gedoe=


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik ben snotsnotsnot verkouden :33 en... niemand bij mij op school heeft mex. griep volgens mij o.o


    Underdog, just look at the mess you made.