• Jaa mensjes ik heb de mexicaansegriep -.-
    Super echt [dus niet -.-]
    Voel me echt stik beroerd en mag zowiezo deze hele week het huis niet uit :S weet je hoe lang dat is,, ik kan echt geen hele week thuis op bed liggen -.-
    Maargoed om het een beetje nuttig te maken ga ik een vraag stellen [a]
    Ik zie dat er mensjes online zijn waarom zijn jullie thuis.. [of online xD]?


    Dit is vanaf nu het algemene topic over de mexicaanse griep. Plaats jou persoonlijke verhalen over de mexicaanse griep dus hier

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 sep 2009 - 12:32 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Zeker 6 mensen waren het afgelopen lesuur ziek (en eentje meldde zich op dat moment ziek). Gewoon vreemd. Of het is echt een massale epidemie, of het kan te maken hebben met het feit dat ze ons maandag in de regen buiten hebben laten gymmen (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vader


    Food.

    Ik ben snotterverkouden. Mijn keel voelt aan als schuurpapier en ik zit telkens te hoesten en te proesten en te niezen <,<. Maarja, ik mag alleen maar thuisblijven van mijn moeder als ik half dood ga. Eén keertje sport overslaan vindt ze ook maar onzin.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik wil ook hebbeh.


    ok

    Ik vind het eng. Iedereen zegt dan misschien wel dat het niet erger is dan gewone griep, maar waarom zijn er al mensen dood dan? En het kan me nik schelen dat ze oud waren, of al iets anders hadden. Ze zijn dóod. En trouwens, wij, Nederland en België, zijn rijke landen. Waar (bijna) nooit slachtoffers vallen. Waarom nu wel?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb het niet.
    Beterschap voor die mensen

    Ik heb het gelukkig niet (gehad), en hoop dat dat zo blijft. Beterschap voor degene die het wel hebben =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Demure schreef:
    Ik vind het eng. Iedereen zegt dan misschien wel dat het niet erger is dan gewone griep, maar waarom zijn er al mensen dood dan? En het kan me nik schelen dat ze oud waren, of al iets anders hadden. Ze zijn dóod. En trouwens, wij, Nederland en België, zijn rijke landen. Waar (bijna) nooit slachtoffers vallen. Waarom nu wel?
    Omdat ze er niet veel tegen kunnen doen behalve afwachten als mensen al in een verder stadium zijn. En ook aan gewone griep gaan mensen dood. Denk aan ouderen, of mensen met bijvoorbeeld kanker die ernstig ziek zijn en de griep dan doorslaggevend word.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben ziek, maar denk niet dat ik de Mexicaanse griep heb.
    Zou overigens heel goed kunnen dat het wél zo is, aangezien er heel veel mensen op mijn school het hebben, er 2 in het ziekenhuis hebben gelegen, en 1 is overleden, allemaal op m'n school. ;x


    -

    Ik ga dat toch niet krijgen. Ik heb nog nooit de gewone griep gehad, laat staan de Mexicaanse griep.

    Decoy schreef:
    Ik wil de mexicaanse griep. :3

    ik ook!!


    DUDE! Get a life!!!