• Wie heeft hier allemaal een vreemde angst? En dan bedoel ik niet zoiets als spinnen want daar ben ik ook als de dood voor. Maar dat is geen vreemde angst, want bijna iedereen is er bang voor. :'D

    Mijn vreemde angst is dat ik niet aan mijn hart durf te voelen, omdat ik bang ben dat ik het opeens niet meer voel kloppen. En aan mijn pols en keel ook niet omdat ik denk dat ik dan mijn bloed tegen hou en doodga.
    En zo ben ik voor wel meerdere dingen bang als het op het menselijke lichaam aan komt. ><

    En ik ben ook bang van vissen. Niet om te zien, maar om ertussen te zwemmen enzo... ><

    Maar in feite denk ik elke dag voor het minste dat ik heb doodga. :'D Ik panikeer soms te snel. x)

    - Welke 'vreemde' angsten hebben jullie?
    - Panikeren jullie ook snel?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 21:13 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Euh, ik ben bang in liften, maar dat is niet zo vreemd.
    En voor de rest kan ik niet echt op iets komen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben altyd bang dat er iemand thuis is als ik alleen thuis ben xd
    Nee niet echt


    - hoi ;D

    Angsten voor mensen, maar dat is niet altijd zo :X

    Weirdo Karen :s
    :p


    Stop wishing, Start doing..

    Uhm, ik durf mijn tarot kaarten niet te bekijken. Ik zie ze vanzelf als ik ze leg.
    Ik ben bang dat ze dan niet meer werken ofzo

    ik ben op bepaalde momenten bang voor mijn eigen huis ;x


    We can only learn to love by loving.

    JustLikeYou schreef:
    Weirdo Karen :s
    :p

    Zit in de familie he Kirsten. :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Soms ben ik bang dat er ineens iets gebeurd, dat iemand aangereden wordt voor mijn ogen, ofzo iets dergelijks. Ben ook bang dat als ik alleen ben, dat er dan iets vreselijks gaat gebeuren.

    maar dat zal wel door mn fantasie komen o.o


    hou je mond joh =')

    Staken..
    Krijg ik rillingen van.. :X


    Let the Night embrace you

    Claustrofobie, Faalangst, Hoogtevrees. Zulk soort dingen, en ja, ik ga panikeren als ik op een hoog gebouw sta of als ik in een lift zit o.o


    Destroy what destroys you.

    NaniDiamonds schreef:
    Soms ben ik bang dat er ineens iets gebeurd, dat iemand aangereden wordt voor mijn ogen, ofzo iets dergelijks. Ben ook bang dat als ik alleen ben, dat er dan iets vreselijks gaat gebeuren.

    maar dat zal wel door mn fantasie komen o.o

    Ik heb iemand een meter voor mijn ogen zien aangereden worden. o.o Een paar jaar terug opweg naar school. =/ Damn dat was erg en vies...
    En ik heb ook echt té veel fantasie.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 18:25 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben werkelijk als de dood voor gesloten ruimte's, maar dat is niet zo heel raar denk ik..
    Ik durf ook niet aan mijn pols te komen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als we met de hele familie ergens met de auto naartoegaan, ben ik altijd bang dat we een ongeluk krijgen en ik de enige ben die het overleefd. en dan ga ik altijd fantaseren, en dat doet me echt geen goed :x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bang voor overgeven (emetofobie)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Hopeless schreef:
    Als we met de hele familie ergens met de auto naartoegaan, ben ik altijd bang dat we een ongeluk krijgen en ik de enige ben die het overleefd. en dan ga ik altijd fantaseren, en dat doet me echt geen goed :x
    dat hweb ik met Zwarte auto's die naast je gaan rijden of in een x remmen ;x
    krijg ik echt kidnap ideeën van


    We can only learn to love by loving.