• Ik had een hele goede vriendin, M. Je kan best wel zeggen, dat we bf's waren.
    Ik vertelde haar alles, en zij mij. Ze was mn dagboekje.
    Ik ken haar via hyves, en we zouden gaan meeten.
    Toen we elkaar ontmoette waren we allebei th-fans. Dat lijkt geen verschil van vriendschap uit te maken, maar blijkbaar wel.
    Ik was na 2 jaar geen fan meer voor verschillende redenen, en zij ook niet.

    Toen Humanoid uitkwam, is ze weer TH fan geworden. Maakt mij niet uit, als onze vriendschap maar even sterk blijft, het is en blijft maar gewoon muziek.

    Maar ik vroeg haar op msn; Ben je wee th-fan :s?
    hier reageerde ze ongeveer zo op; ja en? heb je daar problemen mee dan :s?

    toen hadden we elkaar niet meer gesproken.
    na een paar weken begon ik haar enorm te missen, en begon haar te krabbelen met: ik mis jou, meid. sorry als ik je gekwetst heb (L).

    hier krijg ik dus totaal geen enkel vorm van reactie op. en ik zie dat ze online is geweest door andere krabbels die ze die dag heeft beantwoord.

    ik vind het echt kut, want ik geef echt heel erg om haar.

    toen heb ik haar op msn benaderd. ik zei ongeveer: meid, wat is er in godsnaam aan de hand? heb ik je gekwetst ofzo? als je niks meer met me te maken wilt hebben, zeg het dan, inplaatsvan me te gaan negeren, want daar kan ik niet tegen.
    daarop antwoorde zij; ja je hebt me echt heel erg gekwetst toen je zo op me reageerde. ik mag dan wel tokio hotel fan zijn, maar ik heb ook gevoelens hoor.

    daar viel me bek echt van open! HALLO?!

    nu praten we niet meer. en dat gaat er denk ik ook niet meer van komen.
    ik zeg hier niet mee dat ik altyd maar zo heilig en aaridg met tegen me vriendinnen, maar dit slaat echt alles !


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Mijn vroegere BFF heeft mij ook zoiets aangedaan, dat ze mij gewoon begon te negeren zonder een reden, maarja we praten al drie maanden niet meer met elkaar, en voor mij is de vriendschap volledig gedaan, ik wil haar niet meer in mij buurt :S

    jeeetje waar slaat dat nou weer op?! het is toch niet zo erg als jij vraagt of ze weer th fan is! Dan stelt ze zich wel aan vind ik..


    You are beautiful, you are love.