• Wat zijn jouw eetgewoontes? Bijvoorbeeld, eet jij heel weinig omdat je, jezelf te dik vindt. Of eet je juist heel veel omdat het je maar weinig kan schelen. Eet je veel fruit en groenten, of juist niet. Wat is je lievelingseten.

    En dan wat diepgaander, als je weinig eet omdat je jezelf te dik vindt, waarom vind je jezelf dan te dik? Waar vergelijk je jezelf mee om een ideaalbeeld te krijgen?
    En als het je niets kan schelen, hoe heb je zo een prachtige instelling gekregen?


    Life is hard and then we die

    Ik eet best heel erg veel. Omdat het me ook allemaal niet kan schelen. Ik vind mezelf goed zoals ik ben. :Y) En ik eet niet zoveel fruit en groenten en dat zou ik beter wel doen. B)

    Ik eet gewoon wat ik wil. Ben niet echt mager maar dat intresseert me niet echt. Ik vind mezelf goed zoals ik ben en ik vind dat niet iedereen dun hoeft te zijn om geacepteert te worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Brightside schreef:
    Ik eet best heel erg veel. Omdat het me ook allemaal niet kan schelen. Ik vind mezelf goed zoals ik ben. :Y) En ik eet niet zoveel fruit en groenten en dat zou ik beter wel doen. B)
    Haha, high five, same here :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha, high five, same here :P

    Netjes! Dan hebben we beide een prachtige instelling. :9~

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oi, dat zuigt. Hoe komt het dat je, jezelf te dik vind dan?

    Een veel te laag zelfbeeld? Al bijna heel u leven pesterijen? Je niet weten wie je bent? Ik zou het echt niet weten. Ik denk dat jij evenveel weet als ik zelf waarom ik mijn eigen te dik vind.

    Brightside schreef:
    (...)
    Netjes! Dan hebben we beide een prachtige instelling. :9~
    En zo is het maar net :)


    Life is hard and then we die

    ik eeet meestal wat ik wil.

    maar ni overdrevn snoep ofzuu x'D

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ikzelf vergelijk me met niemand.
    Ik ben ietwat aan de zware kant, maar dat sport ik er wel weer af.
    Ik heb hele zware botten, en mensen schatten mijn gewicht ongeveer 40 kg, terwijl ik 51 kg weeg.
    Maar ik sport drie keer in de week, daardoor heb ik dus zware botten. :]

    Zware botten is een fabeltje you know.
    Maar het kan wel zijn dat je veel spieren hebt, die dingen kunnen ook zwaar zijn. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Een veel te laag zelfbeeld? Al bijna heel u leven pesterijen? Je niet weten wie je bent? Ik zou het echt niet weten. Ik denk dat jij evenveel weet als ik zelf waarom ik mijn eigen te dik vind.
    Ja ik snap wat je bedoeld. Ik heb er ook heel lang mee geworstelt. Ik heb last gehad van eetstoornissen omdat ik mezelf te min vond, te dik, niet mooi genoeg. Totdat bleek dat andere mensen mij ook accepteerden als ik een pondje meer woog, en dat zelfs jongens me leuk vonden met een pondje meer. Sindsdien ben ik weer aangekomen en heb ik er vrij veel schijt aan. Maar kijk, ik heb denk ik een heel ander karakter dan jij. Jij bent waarschijnlijk ook veel erger gepest dan ik. En nouja, ik wens je er veel sterkte mee. Ik kan je wel zeggen van ja dat moet je niet doen maar ik weet dat, dat niet helpt. Het is iets dat je zelf moet oplossen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja ik snap wat je bedoeld. Ik heb er ook heel lang mee geworstelt. Ik heb last gehad van eetstoornissen omdat ik mezelf te min vond, te dik, niet mooi genoeg. Totdat bleek dat andere mensen mij ook accepteerden als ik een pondje meer woog, en dat zelfs jongens me leuk vonden met een pondje meer. Sindsdien ben ik weer aangekomen en heb ik er vrij veel schijt aan. Maar kijk, ik heb denk ik een heel ander karakter dan jij. Jij bent waarschijnlijk ook veel erger gepest dan ik. En nouja, ik wens je er veel sterkte mee. Ik kan je wel zeggen van ja dat moet je niet doen maar ik weet dat, dat niet helpt. Het is iets dat je zelf moet oplossen.

    Naja. Je hebt geluk dat jij jezelf in ieder geval gevonden hebt [/of dat denk ik toch in ieder geval]. & bedankt.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Naja. Je hebt geluk dat jij jezelf in ieder geval gevonden hebt [/of dat denk ik toch in ieder geval]. & bedankt.
    Np :)


    Life is hard and then we die

    ik probeer gewoon normaal te eten ondanks dat ik op mijn eten probeer te letten. ik eet gewoon 3x per dag en dan iets grotere porties zeg maar. veel fruit & dan 1 tussendoortje. :') gewoon gezond dus.
    voor het avondeten eten wij meestal groente. en als we een tijdje heel ongezond eten, dan mis ik dat gewoon. ik vind groentes heerlijk. ja, klinkt vast vreemd, maarja. =3 dat werkt goed om af te vallen. je hoeft niet per se héél weinig te eten. dat is alleen maar ongezond. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Screwed schreef:
    (...)
    Zware botten is een fabeltje you know.
    Maar het kan wel zijn dat je veel spieren hebt, die dingen kunnen ook zwaar zijn. n_n


    Ik heb het van m'n huisarts/schooldokter, B]
    Kan ook dat ze dat bedoelde.


    -

    Ik eet gewoon normaal, volgens mij. Ontbijt twee boterhammen, in de pauze op school een koekje 8D en als lunch ook twee boterhammen.. Als ik thuis ben na een dik vet half uur fietsen met wind tegen heb ik meestal wel honger x_x Dus dan ook een koekje of een beschuitje of wat dan ook. En 's avonds gewoon aardappelen met groente en vlees.. en later op de avond bij de tv of pc meestal nog een appel :'D
    Soms heb ik echt van die vreetbuien o.o Maar daar kom ik niet van aan. Ik beweeg meer dan genoeg, dus daar zal het niet aan liggen (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 22:33 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    -.- Van mijn vader eet ik te wijnig en ik heb ook geen zin om meer te eten ik eet nooit in de ochtend en ik eet soms in de middag we hebben ook niet altijd avond eten maar als we dat hebben eet is er ook niet veel van. Ik heb gewoon niet zo veel honger als mijn vader denkt. -.- xD


    Life up to your own espectations