• Wat zijn jouw eetgewoontes? Bijvoorbeeld, eet jij heel weinig omdat je, jezelf te dik vindt. Of eet je juist heel veel omdat het je maar weinig kan schelen. Eet je veel fruit en groenten, of juist niet. Wat is je lievelingseten.

    En dan wat diepgaander, als je weinig eet omdat je jezelf te dik vindt, waarom vind je jezelf dan te dik? Waar vergelijk je jezelf mee om een ideaalbeeld te krijgen?
    En als het je niets kan schelen, hoe heb je zo een prachtige instelling gekregen?


    Life is hard and then we die

    Uhm iik eet gwn wat ik wil want ik word niet dikker ik verteer alles snel dus:Y)


    I Got My Party Tonight<33

    De laatste aantal dagen is het enige dat ik eet ontbijt en avondeten. Geen idee waarom eigenlijk :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ontbijt niet, vind mezelf te dik ja, maar naar de vakantie ga ik afvallen :Y)
    Nou, ik ben gewoon te zwaar, niet omdat ik me vergelijk ofzo. (denk ik dan? =3)
    Ik eet meestal wel veel groentes en fruit, maar chocolade ofzo gaat er ook wel in ._.
    Lievelingseten heb ik niet echt, volgens mij x.x

    Ik eet gewoon wat ik wil.
    Als ik niet teveel wil eten is omdat ik wéét dat ik de volgende dag echt kotsmisselijk ben en me dan echt beroerd voel.
    Ik let er eerlijk gezegd niet echt op..


    -

    Vergelijk je, je stiekem niet met die populaire dunne meisjes, of die dunne meisjes uit de reclamespotjes, of die modellen uit de Glossy of je lievelingszangeres?


    Life is hard and then we die

    ik eet wat ik wil :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik eet weinig, maar dat komt omdat ik gewoon niet zoveel eten lust :')
    Ik vind mezelf helemaal niet dik, al heb ik soms momenten van niet. Maar ik weet dat ik best wel dun ben dus die gedachte schud ik dan gauw weer weg (:


    -

    Ik eet heel goed 's morgens: een tas melk, yoghurt en twee stukken fruit, maar dan heb ik 's middags geen hinger en dan eet ik niet, wat mij vriendinnen dus raar vinden en mij dwingen om mijn boterhammen op te eten --'


    Just a simple "I love you" (:

    Ik eet wat ik wil. Veel vinden me te dun, vind ik dus niet. Ik vind mezelf niet te dik of te dun. Vind mezelf goed.
    Klaar, ik eet lekker wat ik wil.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik eet gewoon,
    soms wat minder om dat ik wat te zwaar ben. maar verder eet ik wel gewoon drie maaltijden perdag.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 21:41 ]


    To The Stars Through Adversity

    PUKKELxDING schreef:
    Vergelijk je, je stiekem niet met die populaire dunne meisjes, of die dunne meisjes uit de reclamespotjes, of die modellen uit de Glossy of je lievelingszangeres?


    Ikzelf vergelijk me met niemand.
    Ik ben ietwat aan de zware kant, maar dat sport ik er wel weer af.
    Ik heb hele zware botten, en mensen schatten mijn gewicht ongeveer 40 kg, terwijl ik 51 kg weeg.
    Maar ik sport drie keer in de week, daardoor heb ik dus zware botten. :]


    -

    Mensen zeggen dat ik weinig eet. Maar ik vind mezelf veel te veel eten. Dat door de angst komt om dik te worden. Als ik een dag heb waar ik ontbijt,tussendoortje,middageten,avondeten,en nog een boterham of gewoon een koekje eet. Dan eet ik de volgende dag bevoorbeeld alleen maar middageten,of avondeten. Of alleen maar een koek. + ik vergelijk mij zéér hard met iedereen dat voorbij loopt in school,of bekende sterren.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2009 - 21:43 ]

    ik eet eigenlijk best wel veel..=3 maar dat komt omdat ik meestal veel honger heb..:x maar ik ben niet te dik en ook niet te dun.. ik ben volgens mij wel gezond..

    Meestal eet ik gewoon drie hoofdmaaltijden per dag.
    Na school durf ik wel iets kleins eten, maar dat is het dan.

    Verder minpuntjes drink ik constant Cola van de Aldi en lust ik niet veel groenten. :X


    Let the Night embrace you

    JOYCEVIPx schreef:
    Mensen zeggen dat ik weinig eet. Maar ik vind mezelf veel te veel eten. Dat door de angst komt om dik te worden. Als ik een dag heb waar ik ontbijt,tussendoortje,middageten,avondeten,en nog een boterham of gewoon een koekje eet. Dan eet ik de volgende dag bevoorbeeld alleen maar middageten,of avondeten. Of alleen maar een koek. + ik vergelijk mij zéér hard met iedereen dat voorbij loopt in school,of bekende sterren.
    Oi, dat zuigt. Hoe komt het dat je, jezelf te dik vind dan?


    Life is hard and then we die