• Heey <3
    er is iemand op Q die zij over de mensen die haar quiz kopieren dat ze dat niet leuk vind en dat ze er boos om word enzo. maar nu en nu doet ze het zelf bij mij quiz. dus wat zou ik doen stoppen?
    xX.

    ACH HOU TOCH OP IK HEB DAT NIET GEDAAN JEZUS ZEG! HET BEGIN IS TEOVALLIG HETZELFDE DUS KAP MET ZIELIG TE DOEN!


    Lalalalalalalala.

    ..


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    O-o


    We can only learn to love by loving.

    JEZUS DIT IS ECHT ZIELIG WEET JE? IK HEB MIJN EIGEN VERHAAL GEMAAKT EN UITEINDELIJK KOMT HET ER NIET OP NEER DAT BILL EEN KIND WIL,DUS MAAK EERST DE REST VOORDAT JE GAAT ZAGEN DAT IK HEHM ZOGENAAMD HEB GEKPIEERT VAN JOU!


    Lalalalalalalala.

    bij mij doet ook iedereen al mijn series na..
    maarja..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    bij mij doet ook iedereen al mijn series na..
    maarja..

    nou vind je dat niet kut dan?!
    en word er ook zo raar op gereageerd?
    xX.

    En weet je? je nieuwe naam past goed bij je,je bent inderdaad een drama queen¬¬'


    Lalalalalalalala.

    VOOR DE LAATSTE KEER,IK MAAK HEM NIET NA! LEES EERST DE REST JEZUS ZEG EN DOE NORMAAL!


    Lalalalalalalala.

    En weet je? je nieuwe naam past goed bij je,je bent inderdaad een drama queen¬¬'

    rustig lieverd!<3

    En weet je? je nieuwe naam past goed bij je,je bent inderdaad een drama queen¬¬'

    jóh waarom denk je dat dat ik dat als naam neem.
    ik neem niet voor niks zo'n naam.
    het best teminste bij me kan je over jou naam niet zeggen.

    hallo!! er worden zovaak quizen nagemaakt! maar niet precies hetzelfde!! waar maak jij je druk om??!!!

    Sorry dit topic is laag. Er zijn vast wel meer verhalen die toevallig op jouwn quiz zullen lijken dus laat Sijam nou gewoon! Maak er geen drama van ze heeft haar eigen verhaal gemaakt en nouja er zijn heus wel meer quizzen zo!


    I do not hook up.

    Jezus siham doe ff normaal zeg


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Paris Chill schat van me <3

    & Drama gedoe
    CHILL

    iedereen pikt elkaars ideetjes ;l


    We can only learn to love by loving.

    Sorry dit topic is laag. Er zijn vast wel meer verhalen die toevallig op jouwn quiz zullen lijken dus laat Sijam nou gewoon! Maak er geen drama van ze heeft haar eigen verhaal gemaakt en nouja er zijn heus wel meer quizzen zo!


    AMEN
    met mijn twin eens


    We can only learn to love by loving.