• Ik vroeg mij af... heeft iemand al een foto gezien van die vriendin van Georg? Oké, hij mag dan wel gezegd hebben in Bravo dat ze liever uit de media blijft, maar er moet toch minstens één foto van haar zijn? Ik wil haar zien!


    Got up on the wrong side of life today

    6000BRIEFJE schreef:
    Fok je niet zo op. :'D Don't worry, be happy. (krul)


    Ik fok me niet op. (krul)
    Maar het zijn altijd dezelfde dat het niet geloven als iemand van de band een vriendin heeft. ;x
    -dank je, nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd. (cat)-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen het is georg maar, ook een gewone jongen!


    Some angels have no wings.

    nee heb ik niet en wil ik niet.

    Dat arme kind heeft geen leven meer zodra dat uitlekt.


    BAM!

    Gha schreef:
    (...)

    Ik fok me niet op. (krul)
    Maar het zijn altijd dezelfde dat het niet geloven als iemand van de band een vriendin heeft. ;x
    -dank je, nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd. (cat)-

    Maar volgens mij vind niemand het erg, en is iedereen wel blij voor hem, als het waar zou zijn, want we hebben toch al genoeg gelezen, dat één van hen een vriendin heeft terwijl dat eigenlijk niet zo is, dat het na een tijdje nogal ongeloofwaardig begint te lijken.
    Ik denk er ook zo over, ik geloof het pas als ik het georg in een interview hoor zeggen. :)

    iedereeen efe duidelijk heid

    HIER!!!!!

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2009/08/mindblowing.html

    egt hij het zelf


    Some angels have no wings.

    Laat dat meisje toch lekker uit de spotlights. --'

    Wauww

    Gefeliciteerd georg

    en het meisje met wie hij heeft


    Food.

    Does it really matter?


    Life is hard and then we die

    Ik wist niet eens dat hij een vriendin had. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    NoCommentXx schreef:
    (...)


    Sinds de papparazzi dat heeft verzonnen

    Wat? Gun je het hem niet dan? Kan hier nu niemand zich erbij neerleggen dat hij NOOIT of te nimmer iemand van ToHo zou krijgen? Damn mensen, serieus, getalife. Georg is bezet ja, en ik hoop dat hij gelukkig is met haar. En ik hoop ook voor de rest dat hun ook snel een vriendin of vriend vinden, met Bill weet je nooit zeker zo zeg ik maar.

    En btw: Ik denk dat Georg zelf wel van hem en zijn vriendin een foto zal laten zien als zij er allebei klaar voor zijn.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 20:46 ]

    Ik wist al langer dat Georg een relatie had. --' En ik weet hoe ze eruit ziet én ja, ik heb ook een foto van haar.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Wat? Gun je het hem niet dan? Kan hier nu niemand zich erbij neerleggen dat hij NOOIT of te nimmer iemand van ToHo zou krijgen? Damn mensen, serieus, getalife. Georg is bezet ja, en ik hoop dat hij gelukkig is met haar. En ik hoop ook voor de rest dat hun ook snel een vriendin of vriend vinden, met Bill weet je nooit zeker zo zeg ik maar.

    En btw: Ik denk dat Georg zelf wel van hem en zijn vriendin een foto zal laten zien als zij er allebei klaar voor zijn.

    is hier mee eens..

    JoJudicious schreef:
    Ik wist al langer dat Georg een relatie had. --' En ik weet hoe ze eruit ziet én ja, ik heb ook een foto van haar.


    Kan niet?
    Die Bravo ligt pas vanaf morgen in de winkel, enkel het interview is al bekend..hoe kan je dat dan langer weten? En de rest?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    (...)

    Kan niet?
    Die Bravo ligt pas vanaf morgen in de winkel, enkel het interview is al bekend..hoe kan je dat dan langer weten? En de rest?

    Ik weet meer dan jij denkt. Ik heb zo mijn contacten. En verder gaat het je niet echt aan hoe ik het weet. En de rest? Wat bedoel je daarmee? Dat ik een foto van d'r heb?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Gha schreef:
    (...)

    Kan niet?
    Die Bravo ligt pas vanaf morgen in de winkel, enkel het interview is al bekend..hoe kan je dat dan langer weten? En de rest?

    hij heeft toch al 6 maanden een relatie? misschien dat ze dat dan al dacht.. maar eigenlijk nooit 100 % zeker wist.. en de foto vertrouw ik ook niet helemaal.. maar goed..