• Ik vroeg mij af... heeft iemand al een foto gezien van die vriendin van Georg? Oké, hij mag dan wel gezegd hebben in Bravo dat ze liever uit de media blijft, maar er moet toch minstens één foto van haar zijn? Ik wil haar zien!


    Got up on the wrong side of life today

    Whipple schreef:
    (...)
    hij heeft toch al 6 maanden een relatie? misschien dat ze dat dan al dacht.. maar eigenlijk nooit 100 % zeker wist.. en de foto vertrouw ik ook niet helemaal.. maar goed..


    Ik zou het raar vinden moest ze dat al denken dan..maar kom.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik weet meer dan jij denkt. Ik heb zo mijn contacten. En verder gaat het je niet echt aan hoe ik het weet. En de rest? Wat bedoel je daarmee? Dat ik een foto van d'r heb?


    Ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Whipple schreef:
    (...)
    hij heeft toch al 6 maanden een relatie? misschien dat ze dat dan al dacht.. maar eigenlijk nooit 100 % zeker wist.. en de foto vertrouw ik ook niet helemaal.. maar goed..

    Ik dacht het toen niet, ik wist het al. En die foto, weet ik wel zeker. Héél zeker, zelfs.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik denk dat we er niets mee opschieten om er nu over te gaan ruzien.. laat haar lekker dat ze dat al wist, nu weet iedereen het.. En dat zij een foto heeft is mooi voor haar. Als die vriendin van Georg niet in de spotlights *of hoe je dat schrijven wil* wil staan dan moeten we dat toch respecteren? (cat)

    Whipple schreef:
    ik denk dat we er niets mee opschieten om er nu over te gaan ruzien.. laat haar lekker dat ze dat al wist, nu weet iedereen het.. En dat zij een foto heeft is mooi voor haar. Als die vriendin van Georg niet in de spotlights *of hoe je dat schrijven wil* wil staan dan moeten we dat toch respecteren? (cat)

    exactemundo

    Inderdaad, leer er mee leven dat eindelijk iemand uit de band gelukkig is met een meisje! Gun het ze toch gewoon?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Wauw ö
    Ik ben blij voor hem =D
    En, ergens heb ik medelijden met dat meisje. Want o wee voor haar als iemand een foto van haar op het internet zet. Dat wordt de paparazzi achter haar (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    Er zal vast wel een foto zijn..
    Op hun fotocamera?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    WAt gaat, julie eigen dat meisje aan, kom op! Hij heeft een vriendin is gelukkig nou oke!


    Some angels have no wings.

    xCIxTHx schreef:
    uh? ik dacht dat ze allemaal nog single waren, maar dat ze wel vol op zoek waren

    Tom heeft toch een lief?


    Ryan Dunn (ll)

    Ik ben blij voor G (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gha schreef:
    (...)

    Kan niet?
    Die Bravo ligt pas vanaf morgen in de winkel, enkel het interview is al bekend..hoe kan je dat dan langer weten? En de rest?

    Ik wist het ook al langer... Nja, had toch al langer een vermoeden.
    Zoals xGOSSIP al zei, wij hebben er toen een topic over geopend, maar oh nee hoor, Georg kon geen lief hebben... *zucht*
    Als je perse dat meisje wil zien moet ge naar Tokio Hotel tv gaan, en in 1 van die filmpjes (van ong een half jaar geleden) is er zo'n filmpje waar eigenlijk alleen Georg in voorkomt als hij aan het wandelen is ergens, en iedere keer als er gefilmd word, kun je een paar meter achter hem een meisje zien lopen..Haar gezicht is wel weggewerkt, daaraan wist ik en mijn vriendin dat dat niet gewoon iemand kon zijn die passeerde...Maar ja, ik bn gwn blij voor hem =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Whipple schreef:
    ik denk dat we er niets mee opschieten om er nu over te gaan ruzien.. laat haar lekker dat ze dat al wist, nu weet iedereen het.. En dat zij een foto heeft is mooi voor haar. Als die vriendin van Georg niet in de spotlights *of hoe je dat schrijven wil* wil staan dan moeten we dat toch respecteren? (cat)


    _O- gewéldig.


    i need you like a heart needs a beat.

    Previously schreef:
    (...)
    Tom heeft toch een lief?


    nee die chantelle bedoel je?, nee dat was allemaal nep, :)
    teminste dat zeggen de meesten en tom zelf ook voor meer populairiteit te krijgen weet ik ut..

    Nee, hoef ik ook niet, wil hem ook niet. Als er geen foto van haar/hun te vinden is lijkt het me duidelijk dat ze geen paparazzi achter hun kont aan willen :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells