• Ik vroeg mij af... heeft iemand al een foto gezien van die vriendin van Georg? Oké, hij mag dan wel gezegd hebben in Bravo dat ze liever uit de media blijft, maar er moet toch minstens één foto van haar zijn? Ik wil haar zien!


    Got up on the wrong side of life today

    Ik loop achter... Ö


    If music be the food of love, play on!

    Ik loop inderdaad weer eens achter.

    Maar als jijzelf één van hun vriendin was, zou jij ook het liefste uit de spotlights blijven.


    Think before you act.

    prediction schreef:
    (...)

    _O- gewéldig.

    haha...x'D

    *loopt achter xD*

    Leuk voor hem :D heeft tenminste een van de 4 iemand n_n.. <3


    Life is more than that you eyes can see

    Oké.
    Ik ga iets zeggen.
    Ik snap het als je als fan jaloers bent - daar kan ik nog net inkomen.
    Maar om te zeggen dat het verzonnen is omdat je het niet kan hebben, vind ik kinda gemeen.
    Voel je niet aangesproken of zo.


    -

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik dacht het toen niet, ik wist het al. En die foto, weet ik wel zeker. Héél zeker, zelfs.

    Ja, inderdaad, en als jullie een beetje zouden opgelet hebben toen, hadden jullie ook die foto. (;

    Geen foto te vinden en in haar geval is dat maar best ook of ze wordt nog aangevallen en krijgt moordbedreigingen van Georg-lovers...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Breakfast schreef:
    Stond die niet toevallig ooit eens in de joepie? Ü


    Dat was een meisje waarmee hij tijdens dat arme Bill werd geoppereerd was aan het feesten, met zijn verjaardag. Maar of het echt dat meisje is?
    Dan zijn ze eerst een jaar vrienden geweest en dan pas meer, dus zou misschien kunnen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Leuk voor hem (: -en ik ga verder leven-


    -

    Ik loop dan achter xd.
    Georg heeft dus een vriendin? 8D.
    WAUW, echt zó leuk voor hem ;D.
    Ben echt blij voor hem [a].


    you're my favourite part of the day ~

    dwergiie schreef:
    niet dat ik der veel achter zoek ofzo of dat ik er expres naar opzoek ga maar is dat niet misschien dat meisje uit TH TV 42? want er zat en liep een meisje bij?


    Ja, zo heel af en toe ofzo en hij praatte er niet mee, dus... En trouwens die episode is van zomer 2008 en Georg zei in BRAVO dat ze 'nog maar' een half jaar samen zijn. Dus volgens mij is het haar niet hoor.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Stereotype schreef:
    (...)

    Ja, zo heel af en toe ofzo en hij praatte er niet mee, dus... En trouwens die episode is van zomer 2008 en Georg zei in BRAVO dat ze 'nog maar' een half jaar samen zijn. Dus volgens mij is het haar niet hoor.


    Vriendschap? Ze kunnen elkaar toch al langer kennen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Voor de mensen die pas geloven dat hij een vriendin heeft als ze het hem zelf horen zeggen:
    http://www.youtube.com/watch?v=dYBZb5ASZFw

    PainOfLove schreef:
    Voor de mensen die pas geloven dat hij een vriendin heeft als ze het hem zelf horen zeggen:
    http://www.youtube.com/watch?v=dYBZb5ASZFw

    Bill zijn gezicht rond 2:07 x'D
    aber.. dit keer heeft Gustav wat gezegd, en ik vind Bill best wel heel erg mager...:x

    zie, daar word ik nu happy van! ^^ Als hij zo met een smile verteld dat hij iemand heeft, hij is gelukkig en ze zien er allevier gelukkig uit. (: