• Ik heb een nieuw idee voor een story ^^ Zouden jullie willen zeggen of het een goed idee is, please? ^^

    [Nog Titelloos]
    Zestien jaar geleden vonden een oude boer en boerin een klein baby’tje in een total loss gereden auto – volledig ongedeerd en zonder ook maar één enkel schrammetje. Geen persoon was in staat deze vreemde en uitzonderlijke gebeurtenis te verklaren, en alsof het al niet raar genoeg was, werd er helemaal niemand anders in het wrak aangetroffen. Net zoals er geen papieren waren die de identiteit van het kindje zouden kunnen onthullen.

    Vandaag de dag is het kleine baby’tje van toen opgegroeid tot een jonge vrouw: de zestienjarige [naam]. Nadat ze gevonden werd, is ze meteen geadopteerd door familieleden van de oude boer en boerin – hun zoon en diens echtgenote. Inmiddels zijn deze echter gescheiden, waardoor [naam] toegewezen is aan haar vader. Haar moeder kon namelijk niet goed voor haar zorgen, aangezien ze een drugs- en drankprobleem onder de leden heeft. En omdat haar vader een nieuwe start wilde maken, is ze samen met hem verhuist naar Vancouver, waar hij een baan aangeboden heeft gekregen als hoogste rechercheur.

    Toevallig is dat [naams] nieuwe woonplaats dé plek is waar grote delen van Twilight en New Moon zijn opgenomen, en waar Robert Pattinson en de rest van de cast dan ook erg vaak ‘gespot’ worden. En aangezien [naam] een nogal grote fascinatie koestert voor alles dat ook maar enigszins met vampieren te maken heeft, is ze ook erg weg van de Twilight-Saga. Maar dit is al gauw verdwenen als ze Robert op de première van New Moon wel erg angstaanjagend naar haar ziet kijken… En wat als Kristen Stewart plotseling vermist is en vermoord wordt teruggevonden? De eerste van vele mysterieuze moorden die stuk voor stuk hetzelfde gepleegd zijn…

    Het is dus een verhaal over vampieren, waarin Robert Pattinson écht een vampier blijkt te zijn. En geen goede ^^ of dat later nog veranderd, misschien wel :x ^^

    Goed idee?
    Titel?


    Edit: De proloog is er! Maar ik begin er eigenlijk aan te twijfelen of ik het wel met bekende mensen wil doen :x What vinden jullie beter/leuker?

    http://www.quizlet.nl/chapters/70881/prologue/

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 10:54 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Pietje schreef:
    En ik wil het weten als ie online staat ='D


    Ik zal het je zeggen ^^ I'm working on it :9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dawn
    Elleanor
    Bree
    Esmée
    Edith
    Samantha
    Courtney


    What you see, is what you get.

    De proloog is er! Maar ik begin er eigenlijk aan te twijfelen of ik het wel met bekende mensen wil doen :x What do you think? =)

    http://www.quizlet.nl/chapters/70881/prologue/


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle