• Holla,

    Ik zoek iets om in de vakantie te doen. Iets creatiefs, waarbij je je handen gebruikt. Heeft iemand van jullie een idee? Want ik weet nu al dat ik me werkelijk dood ga vervelen als ik niks te doen heb.

    x


    "I shut my eyes in order to see.'

    borduren?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ga naar www.girlscene.nl kan je genoeg vinden (staat onder het kopje Do It Yourself (DIY))

    Ik vraag om tips, niet om sites.


    "I shut my eyes in order to see.'

    dingen verzamelen, dingen na tekenen, foto's maken of een fotoalbum maken voor later

    ehm origami


    I build a house for your bones!

    verven. ;D dat vind ikaltijd wel leuk. zo'n groot doek bekladden. :X ik moet trouwens ook gaan knutselen.. met demente mensen =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tekenen


    I need you like a heart needs a beat

    Schilderen, kleding ontwerpen [prints op T-shirts of kussens/dekbed], fotogaferen, tekenen.


    Think before you act.

    Hmm, wat ik misschien deze vakantie ga doen, is een groot doek kopen, en daar dan iets op tekenen. En dan gaan inschilderen. Ben je lekker even een paar dagen bezig. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    koop een heel groot schildersdoek en maak een week lang foto's van wat je die week doet. aan het einde van de week ga je de foto's erop plakken en er toepasselijke schilderingen bij maken zodat het één geheel wordt. :'D

    Ken je van die poppetjes uit die reclame van een auto? Die kan je namaken. Als je niet weet wat ik bedoel, dan stuur ik straks wel even een foto door van zo'n ding dat ik heb gemaakt? Maar dan moet je het wel even vragen :9~


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

    Je bedoelt de Cmon's?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bluh schreef:
    Je bedoelt de Cmon's?


    Dat kan wel ja (:


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

    Dat zijn ze ongeveer, ik vond niet echt een duidelijke foto. Wacht ik zet er één in mijn fb van die ik gemaakt heb :3


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

    Ziezo (:


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~